12 نشانه عشق در پسر نسبت به دختر مورد علاقه

0 11,964

نشانه عشق در پسر چیز ساده و قابل فهمی است. البته برای دختران! و آن هم دختری که این پسر عاشقش شده است. دقت کردی وقتی که پسرهای مختلفی دور تو هستند، همیشه می توانی متوجه شوی که کدام یک نیمچه حس عاطفی به تو دارند و کدام یک معمولی است؟ گاهی شرایطی رخ می دهد که می دانی پسر مورد نظر به تو تمرکز و کراش دارد، اما نمی دانی این قضیه چقدر برایش جدی است. برای این که حتی دچار سو تفاهم نشویم خوب است که این مقاله را دنبال کنید.

هشدار: مطلب پیش روی شما صرفا ترجمه و تحقیق و حاصل گردآوری هاست! فلذا نمی توان از آن به عنوان راهکار مشاوره ای استفاده کرد. بنابراین برای حل مشکلات خود می توانید به مشاور مجرب مراجعه کنید تا با بررسی مسایل شما و احیانا همسر شما بهترین راهکار برای شما ارایه گردد.

چقدر روی شبکه های اجتماعی تو فعال است

اگر تو با پسری در شبکه های اجتماعی صرفا در ارتباط بوده ای و کار به فالو کردن و نهایتا یکی دو تا لایک و کامنت در طول هفته ختم می شده، ولی حالا متوجه هستی که بیش از پیش روی شبکه تو فعال است این یعنی که چیزهایی توی سر دارد. در واقع می خواهم بگویم چنین پسری می خواهد نشان دهد، که مراقب کارهای تو ست و زیر نظرت دارد.  نشانه عشق در پسر  گاهی می تواند به سادگی این باشد که روی شبکه اجتماعی تو بیش از دیگران وقت می گذارد و مدام می چرخد. لحظه لایک های رگباری را تا کنون احساس کرده ای؟

اگر متوجه می شوی که توی برخی شبکه های دیگر مثل توییتر و غیره نیز دنبال می شوی و بیشتر روی تو حساس شده اند و مثلا در لینکدین تو را سرچ می کنند، بدین معنی است که فردی احتمالا به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد توست. { بیشتر بخون: یک فریب عاشقانه پسران در شبکه های اجتماعی }

نشانه عشق در پسر

به دنبال فرصت صحبت کردن با توست

پسری که کراش سخت روی تو دارد و در دلش کمی غوغا به پا کرده ای، به دنبال هر موضوعی برای صحبت می گردد.

پسری که نخواهد صحبت کند، به راحتی این کار را می کند. اگر پسری به دنبال چالش برای صحبت کردن با توست باید حواست باشد که دارد خیلی زحمت می کشد و خودش را درگیر کرده است.

نشانه عشق در پسر گاهی احساس نیاز به هم صحبتی بیشتر با توست. او با این کار و مرتفع کردن این نیاز از عشق سیراب می شود. این رفتار باید حسابی در بین دختران و پسران مدیریت شود. { بیشتر بخون : 17 نشانه برای این که بدانید پسر عاشق چگونه است؟ }

 

دید زدن نشانه عشق در پسر

اصطلاح دید زدن برای جوانان دهه شصت بوده و همچنان رواج دارد. وقتی که متوجه می شوی پسری تورا خیلی دید می زند بدین معنی است که حسابی چشمش را گرفته ای و می خواهد از این طریق به تو بگوید چه حسی دارد.

البته افراد هوس باز هم این عضو از بدنشان خیلی کار می کند. باید همه چیز را کنار هم بچینی تا بتوانی متوجه شوی چه پسری کراش مثبت دارد! ( یعنی ان شالله نیتش خیره و ازدواجه نه بهره جویی! ) نشانه عشق در پسر همین نگاه هایی پیاپی است که گاهی ما دختران را معذب می کند. 

{بیشتر یاد بگیر: از کجا بفهمم پسری از من خوشش میاد}

 

نشانه عشق در پسر مثلا هواداری می کنه

اگر اخیرا متوجه شده ای که پسری حسابی تو را حمایت و هواداری می کند، و از شما در مواقع مختلف دفاع می کند این یعنی این پسر از یک فرند و یا همکار معمولی به یک عاشق افلاطونی تبدیل شده است.

اگر این هواداری بی دلیل باشد که البته نشان از این دارد که کلا مخش را تحویل تو داده است.  { بیشتر یاد بگیر: 13 ویژگی پسری که روی تو کراش دارد }

 

جزییات تاریخ و ساعت را بیاد دارد

پسرها مثل دخترها حافظه قوی برای جزییات ندارند. ندیدی همیشه در مورد تاریخ تولد ها دعواست؟ حتی بین زن و شوهر ها ؟ خب این طبیعی پسرهاست که به جزییات توجه نمی کنند. اما اگر پسری تاریخ تولد تو، ساعت دیدار، تاریخ دیدار یا چیزهایی شبیه به این را در مورد تو به خاطر سپرده بدین معنی است که روی مغز خود کار کرده که این تاریخ ها را بیاد داشته باشد. پس این یعنی حسابی عاشق شما است و حسابی هوادار شماست. { این مطلب از دست نده:چرا این پسر جذب من نمیشه ( 10 مانع جذب پسر به دختر ) }

 

دوست داره تو رو بخندونه

خنداندن هم به عنوان یک کار فعالانه و مثبت در بین پسران است. پسری که می خواهد تو را بخنداند یعنی احساس تو، برایش خیلی مهم است و نهایت تلاشش را در این باره می کند. البته مهم است که چگونه بفهمیم قصد پسر ازدواج است یا دوستی تا در رابطه دچار خسران نشویم. دوست داشتن پسرها درجه بندی دارد که نمی توان روی همه آن ها حساب کرد. نشانه عشق در پسر می تواند به سادگی اهمیت احساس طراوت و شادی تو در او باشد.

 

گوشی رو بیخیال میشه

پسری که چشمش و دلش و گوشش با توست و همه را تصاحب کرده ای، وقتی که کنار تو می نشیند، دیگر گوشی اش را توی جیبش می گذارد و شش دانگ حواسش به توست. البته مدل رفتار او طی دیدار هم می تواند نشان از این داشته باشد که چقدر در این باره جدی است. البته پنهان کردن گوشی همیشه هم نشانه عشق در پسر نیست. در این باره باید به المان های دیگری توجه کرد. 

بیشتر بخون: روانشناسی زبان بدن و رفتار و زبان چشم مرد عاشق

 

رفتار آینه ای دارد

وقتی که ما در کنار کسی هستیم که برای مان جذاب است، رفتارهای آینه ای داریم. یعنی هر کاری که او می کند ما نیز انجام می دهیم . البته این خیلی ناخودآگاه صورت می گیرد. مثلا اگر تو پای راستت را روی پای چپ بیندازی او نیز این کار را می کند. یا این که اگر او موقعی که سرت را کج می کنی سرش را کج می کند و فی البداهه نیز این کار را می کند این یعنی حسابی درگیر شده است.

یک مطلب رمز گشا: 13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

 

روی احساس تو حساس است

اگر روزی حالت خوب نباشد، عصبی باشی یا ناراحت باشی، آن روز برای پسری که حسابی روی تو کراش دارد، جهنم است. او هم این روزرا بر نمی تابد و هم عامل حال تو را نمی تواند تحمل کند. چه بسا اقدامات دیگری هم در قبال عوامل حال خراب تو کند. اگر این گونه بود بسیار عالی است.

فریب شناسی: بازی روانی رئیس شرکت برای جذب دختر در رابطه

 

سعی می کنه جنتلمن باشه

پسری که می خواهد تو را از دست ندهد به دنبال این است که بهترین رفتار را نزد تو داشته باشد. او به دنبال هر چیزی است که نظر تو را منفی نکند و از این موضوع حراس دارد. پس اگر پسری دیدی که ظاهرا خیلی عاشق است اما جلوی تو رفتارهای زننده دارد باید کمی در مورد این تناقض باهوش باشی. { بیشتر یاد بگیر: چطور انرژی های عشق گذشته مانع ازدواج تو می شود }

 

دیگران را حساس می کند

وقتی پسری تو را دوست دارد، رفتارهای خاصی در قبال تو دارد. شاید نخواهد کسی از حسش به تو خبر دار شود. اما اگر بیش از دو نفر به تو بگویند که فلانی روی تو کراش دارد یا قاپش را دزدیده ای، بدین معنی است که نتوانسته که حتی جلوی آن ها نیز خودش را کنترل کند و ارور داده است. این یعنی پسر مورد نظر جدی به نظر می آید. { بیشتر یاد بگیر: چگونه نسبت به مرد ها بی تفاوت باشیم }

 

حسود می شود

پسری که تو را دوست دارد، و روی تو کراش دارد، دوست دارد که فقط مال او باشی. پس به هر رفتار از سمت تو یا دیگران نسبت به تو حسادت شدید می کند. این حسادت نشان از عشق است.

 

شناخت ویژگی های پسران عاشق و پسری که تو را می خواهد به تو کمک می کند که پسران واقعی که عاشق واقعی هستند را تشخیص دهید و وقت خود را صرف آن عنصر هایی نکنید که صرفا به قصد مخ زدن و بهره جویی تیری پرتاب می کنند و با رفتاری نه چندان جدی می خواهند مخ بزنند و بهره جویی کنند.

این را باید بدانی که یک رابطه دوستی با پسر همیشه برای یک دختر مضر است، مگر این که طبق قاعده، اصول و عرف و شرع و برای مدت استاندارد باشد و البته زیر نظر خانواده ها و راهکار گرفتن از مشاور معتبر.

منبع الهام و پژوهشی این مطلب

ممکن است به این مطالب علاقه داشته باشید
پاسخ دهید

Your email address will not be published.