پاسخ و پرسش های متداول

در این بخش برای کاهش زمان رفع ابهام کاربران عزیز در مورد شادزیستی و خدمات آن به سوالات پر تکرار می پدازیم:

 

سوال:  آیا با عضویت در بخش vip به چه اندازه می توانیم به محتوای خاص دسترسی داشته باشیم ؟

پاسخ:   شما با خرید اشتراک ماهانه می توانید به تمام محتوای طلایی ماه جاری و ماه های گذشته دسترسی داشته باشید. (‌تا سر رسید ۳۰ روزه جاری ) – به عنوان مثال اگر شما در ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ اشتراک طلایی را خریداری کنید، تمام محتوای vip قبل از ۲۰ اسفند ماه و مطالب منتشر شده تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 

سوال: آیا محصولاتی که از فروشگاه خریداری می کنیم را برایمان پست می کنید؟

پاسخ: خیر. محصولات مجازی و دانلودی می باشند و به محض خرید و انجام موفقیت تراکنش در سایت قابل دانلود می باشند.

 

سوال: محصولات به چه صورت می باشند ؟

پاسخ: بعضا صوت و متن به صورت پی دی اف (‌قابل مشاهده واضح روی گوشی موبایل )

 

سوال: از کجا مطمین باشم که بعد از واریز مبلغ محصول وجود دارد

پاسخ: رویه کار شادزیستی برای بهبود حال و زندگی شماست. پس در تلاش است ضرری به شما وارد نکند حتی اگر به اندازه چند هزارتومان باشد.ضمن این که شادزیستی دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و از این بابت خیال تان راحت باشد.

 

سوال: میخواهم محصولم را از طریق پیام رسان دریافت کنم و نمی خواهم از طریق سایت واریز کنم . چکار کنم ؟

پاسخ:

برای این منظور:‌

  1. نام محصول +‌قیمت محصول را یادداشت کنید
  2. موارد فوق را به شماره پیام رسان های شادزیستی ارسال کنید ( شماره پیام رسان در انتهای همین صفحه )
  3. بعد از توافق با شادزیستی شماره کارت را دریافت کنید
  4. مبلغ را کارت به کارت کنید (‌به هر طریقی شامل عابر بانک – نرم افزارهای پرداخت و غیره )
  5. فیش پرداختی به همراه نام محصولات مورد نظر را کپشن کرده و در پیام رسان ارسال کنید

شادزیستی موظف است در کمتر از ۳ ساعت و به محض رویت فیش محتوا را در اختیار شما قرار دهد.

 

سوال:‌ آیا مبلغ واریزی برای مان عودت داده می شود ؟

پاسخ: در صورتی که محصول مورد نظر را دانلود کرده اید و هیچ گونه استفاده ای از آن نکرده اید  ( ظرف ۲۴ ساعت از دریافت و واریز هزینه ) شادزیستی موظف است که با دریافت فیش پرداختی شما +‌شماره کارت شما هزینه را به شما عودت دهد. ( این کار در کمتر از ۲۴ ساعت ان شالله انجام شود )

در مورد بخش vip طلایی، کاربر موظف است ماهانه هزینه ای برای این اشتراک پرداخت کند. این مبلغ عودت داده نمی شود.

 

سوال: مطالب شما غنی است. آیا خودتان به ما مشاوره می دهید ؟

پاسخ: خیر. مشاوره را باید در مراکز معتبر نزد مشاورین مجرب دنبال کنید

 

سوال:‌ چگونه از مطالب شادزیستی استفاده کنیم ؟

پاسخ: هر فردی موظف است که در طول زندگی برای ارتقای خود کارها بکند. کتاب بخواند. همایش شرکت کند، از مشاور کمک بگیرد. شما نیز می توانید از شازدیستی به عنوان ابزاری برای افزایش دانش خود استفاده کنید ( دانشی که ما نیز خودمان در تلاشیم از متخصصان و افراد کارآزموده و منابع معتبر ایجاد کنیم ) .

سعی کرده ایم شادزیستی به عنوان یک نشریه الکترونیک همه جانبه برای ارتقای زندگی دنیوی و چه بسا اخروی کاربران عزیزمان باشد.

 

سوال:‌ چگونه تجربیات خود را با شما در میان بگذاریم ؟

پاسخ: اگر فکر می کنید که دارای تجربه ارزشمندی در زندگی تان هستید که باید خیلی ها از آن مطلع باشند، می توانید با رعایت حفظ حریم خصوصی خود ( در مورد افراد – وقایع – محل  و غیره )‌ مساله خود را از طریق فرم تماس با ما در میان بگذارید.

 

سوال: آیا می توانیم مطالب vip و فروشگاه را برای کسی ارسال کنیم ؟

پاسخ: خیر. این مطالب فقط برای اعضایی است که مبلغ عضویت و محصول را پرداخت کرده اند. در صورت مشاهده هر گونه خطا و انتشار در سایت ها و فضای مجازی، دوستان و یا غیره پیگرد قانونی دارد و دارای ضمان شرعی است.

 

سوال:‌ آیا می توانم از شادزیستی برای آشنایی با مشاورها استفاده کنم ؟

پاسخ: خیر. شادزیستی هیچ گونه خدمات مشاوره ، معرفی مشاور و غیره ندارد..

 

سوال: سوال من در این لیست نیست / می خواهم به پشتیبانی پیام دهم چکار کنم ؟

پاسخ:

شیوه پشتیبانی از مشتریان

در صورتی که در مورد

  1. نحوه خرید
  2. نوع محصول
  3. شرایط استفاده از محصول
  4. دریافت آنلاین محصول
  5. پیشنهاد موضوع برای تولید محتوای سایت (‌چیزی که ذهن تو را درگیر کرده )
  6. بیان تجربیات خود
  7. سوال که در ۶ مورد بالا نمی گنجد

و غیره تصمیم دارید با شادزیستی در ارتباط باشید لطفا از طریق زیر استفاده کنید

آدرس ایمیل:‌

shadzisti@gmail.com

buymarketing308@gmail.com

ارتباط با پیام رسان ها

پیام رسان تلگرام / واتس اپ : ۰۹۰۳۰۲۸۰۰۷۸

پیام رسان ایتا / سروش / روبیکا : ۰۹۳۳۳۶۶۳۵۶۰

به دلیل مشکل فیلترینگ و عدم همگام سازی به موقع در پیام رسان های داخلی توصیه ما استفاده از پیام رسان تلگرام است.