۴ قانون و ۶۹ پیامک آماده برای درگیر کردن فکر مرد

0 1,331

قطعا تو هم مثل همه دخترای روی زمین دلت میخوات که مدام ذهن مردت رو درگیر کنی و همیشه توی ذهنش باشی. در واقع می دونی که بدون یاد گرفتن قلق مردان نمی تونی موفق به درگیر کردن فکر مرد بشی.

اصلا یکی از روش های موفقیت زوجین این هست که مدام بتونن فکر مرد  رو درگیر کنن. همسری که از جنس مذکر هست و سرش معمولا به کار گرمه .. لازمه که گاهی با تلنگرهایی به یاد تو بیفته

دخترانی و زنانی که توی دلبری موفق هستن لزوما در حال عشوه و ناز و لوندی نیستن هر چند برای جلب توجه همسر به این کارها هم نیازه .. اما بخش عمده ای از درگیر کردن ذهن مرد ها به نوع پیامک دادن ها اشاره داره و متنی که توش بکار گرفته میشه .

هشدار: مطلب پیش روی شما صرفا ترجمه و تحقیق و حاصل گردآوری هاست! فلذا نمی توان از آن به عنوان راهکار مشاوره ای استفاده کرد. بنابراین برای حل مشکلات خود می توانید به مشاور مجرب مراجعه کنید تا با بررسی مسایل شما و احیانا همسر شما بهترین راهکار برای شما ارایه گردد.

ذهن آقایون معمولا هدفمند هست

خب بارها  گفته ام که نباید یه سلام چطوری بنویسی و انتظار داشته باشی پیامک های طولانی و ادامه داری داشته باشی.. اقلا برای ماه ۳ به بعد این سلام چطوری چه خبر ها .. کار نمی کنه .

پس باید پیامک هدفمند باشه

درگیر کردن فکر مرد

پیامک باید کوتاه باشه

گاهی تو یه تومار نامه عاشقانه می نویسی و انتظار داری یه مرد نامه فدایت شوم برات بفرسته ..

والا مجنون هم حوصله خوندن این تومار رو نداره .. چه برسه ..

برای درگیر کردن فکر مرد باید تو یک سری اصول اولیه ساده  رو فقط بلد باشی که مهم تر از همه اون ها همین کوتاه بودن پیام هاست.

 

پیامک باید الگوی درگیر کننده داشته باشه

الگوی درگیر کننده شامل ترکیبی از محتوا +‌پیام +‌خصوصیت و اشتراکات بین شما دوتاست.

از شانس خوب تو این ترکیب اصلا هیچ سختی نداره و کمی با شناخت طرف مقابلت می تونی این کار رو انجام بدی

برای درگیر کردن ذهن مرد همین بس که تو این الگوی ساده رو روش کار کرده باشی و بتونی ازشون استفاده کنی.

 

پیامک باید راز آلود باشد

خب استارت یه مکالمه معمولا اینطوریه که وقتی تو یه خرده راز آلود میشی ذهن حل المسایل مرد ها به دنبال حل اون مساله میره . اینجاست که پیامک زنی ها شروع میشه .

پیامک موفق پیامکی هست که به جهت درگیر کردن ذهن مرد و نامزد تو .. دارای المان های کِشنده باشه که همون رمز و راز هاست که هی مدام تمایل به کشفشون وجود داره .

طبق این اصل همیشه باید توی هر پیام چیزی برای کشیدن طرف به پیامک بعدی وجود داشته باشه .

 

 

منبع کمک تحقیق من:‌لاوپنکی

ممکن است به این مطالب علاقه داشته باشید
پاسخ دهید

Your email address will not be published.