چکار کنم تا شوهرم در خانه کار کند

0 115

اینکه یک مرد در خانه به زن کمک کند به نحوی نشان دادن عشق و علاقه اوست! زن ها از کار کردن مرد ها انرژی می گیرند و می توانند بولدزری! خودشان کارهای خود و خانه و بچه و شوهر را انجام دهند. انگار که زن ها به دنبال یک دوپینگ سالم برای کار کردن در خانه هستند و آن هم کار کردن مرد در خانه است.

البته که برخی مردها اتوماتیک اهل کار کردن در خانه هستند. اما برخی دیگر نیز منتظرند موتورشان روشن شود. من در این مطلب به تو ۹ نکته را یاد می دهم که توسط آن بتوانی مرد را به کمک کردن در خانه در کارها دعوت کنی.

منبع عکس: newsweek

[/restrict]
۳ زمینه سازی برای کار کردن مرد در خانه
وقتی می خواهیم توجه مرد را برای کار کردن در خانه جلب کنیم لازم است که ابتدا کارهایی کنیم و زمینه سازی هایی داشته باشیم. هر چند مردها روی این موارد که می گویم حساس هستند اما دقت کن که شاید برخی مردها زود تاثیر نگیرند پس صبور باش و رفتارهای خوبت را همچنان ادامه بده. امید که اثر می کند.
رفتارهای خوب مرد را ببین
یک مرد هر چقدر هم شلخته و بی مسولیت باشد باز در عین حال رفتارهای خوبی هم دارد. اگر به رفتارهای خوب مرد توجه کنی زمینه تقویت کارهای خوب در او بیشتر پرورش می دهی. بنابراین بدون تعصب و توقع از کارهای خوبش تعریف کن. مطمین باشد وقتی متوجه شود که دیده می شود تلاش می کند تا عیوبش را رفع کند چرا که می خواهد قهرمان تو باشد.

مهربان و صادق و نرم باش
به نظر تو چرا مرد ها نمی خواهند حرف زن ها را گوش بدهند؟ بخاطر این که خیلی از زن ها تیز اند نه نرم! یعنی اگر موقع صحبت کردن صادق و مهربان و نرم خو و نرم گو باشند احتمال این که مرد ها به نیازهای انها بیشتر توجه کند و به حرفشان گوش کند بیشتر است. یک شیوه راغب کردن مردان برای کار کردن مرد در خانه این است که کلام سبز و روشنی داشته باشیم.

 
ساده بگیر
یکی از چیزهایی که موجب می شود مرد از کار کردن در خانه امتناع ورزد این است که او محیط را همیشه پر تنش و متشنج می بیند. آرامش محیط و امن بودن همسر از هر جهت می تواند او را راغب به خدمت به زن کند. به همین دلیل سعی کن بسیاری از چیزهایی که در خانه رخ می دهد را به شوخی بگیری و غیر جدی ‌آن ها را رد کنی تا محیط تنش آلود نشود.

 

این موارد در طولانی مدت گاهی نیاز است که انجام شود و به فرهنگ مسلط بر منزل شما تبدیل شود تا ثمره اش که کار کردن مرد در خانه است را کم کم بروز دهد.

میخواهم کمکم کند چه کنم
برای این که میخواهی کمک مرد را در خانه داشته باشی این چند راهکار را همیشه مد نظر قرار بده.

  1. اول این که کار را به او قالب نکن و اولویت هایش را خراب نکن. اجازه بده تا کارهای مهم خودش را اول انجام دهد. بعد درخواست کن.
  2. هرگز مرد را بخاطر کارهای اشتباه و ناشیانه ملامت نکن.
  3. به او ثابت کن که به کمکش نیاز داری و هرگز جوری رفتار نکن که بخواهی رفتارش را بی منت کنی!
  4. وقتی کاری می خواهی انجام دهد به او دستور نده، تعیین تکلیف نکن و نحوه انجام دادن را نگو!
  5. برای این که او را متوجه کمک کردن به خود کنید غر زدن و نالیدن از زیادی کارها بدترین شیوه و پیشنهاد است.
  6. کمکش را بزرگ جلوه بده! هیچ وقت نگو:
  • کاری نمیخواد کنی که! فقط ..
  • حداقل این کمد رو جابجا کن!
  • مگه چه میخوای کنی! یه جاروهه!

بنابراین با توجه کردن به این نکته ها که در کتاب معجزه صمیمت از زبان یک متخصص و مرد نوشته و بیان شده اعتماد کن و رفتارت را در ارتباط با مرد زندگی ات تغییر بده و تلاش کن تا رفتاری مسالمت آمیز داشته باشید و هماهنگی و همکاری بهتری در زندگی با هم تجربه کنید.

  . . .

برای مطالعه ادامه این مطلب که برای تو نوشته ایم، می بایست از یکی از پلن های VIP زیر استفاده کنی.

برای استفاده از محتوای حوزه روابط و دوستی و خانوادگی گزینه اشتراک طلایی
برای استفاده از محتوای حوزه رشد معنوی گزینه اشتراک VIP هوش و رشد معنوی
براای استفاده از محتوای حوزه پاکسازی انرژی اشتراک VIP پاکسازی انرژی

را علامت بزنید و در ادامه پرداخت را انجام دهید.

ثبت نام حساب جدید

سطح عضویت خود را انتخاب کنید

ممکن است به این مطالب علاقه داشته باشید