روش بامزه بودن برای جذب پسر برای خواستگاری

0 4,181

می خواهم در مورد بامزه بودن برای جذب پسر  و ضرورت آن صحبت کنم. بامزه بودن یکی از شاخه و شعبه های شخصیت های فان است که هر کسی یکی از این گونه شخصیت ها را در زندگی اش می خواهد. مخصوصا پسرها به این موضوع خیلی توجه می کنند. چرا که زندگی راحت و کم استرسی می خواهند. یک دختر شوخ طبع خیلی راحت تر می تواند زندگی را پیش ببرد، تا دختری که عبوس است و دهن خودش و دیگران را با این قیافه 3 در 4 سرویس می کند! تعارف که نداریم. خوشرو بودن و خوشخو بودن از ویژگی های خاصی است که می تواند فقدانش شوهرت را فراری دهد. پس یادبگیر بامزه باش تا پسر تو را برای همیشه بخواهد.

هشدار: مطلب پیش روی شما صرفا ترجمه و تحقیق و حاصل گردآوری هاست! فلذا نمی توان از آن به عنوان راهکار مشاوره ای استفاده کرد. بنابراین برای حل مشکلات خود می توانید به مشاور مجرب مراجعه کنید تا با بررسی مسایل شما و احیانا همسر شما بهترین راهکار برای شما ارایه گردد.

محدودیت های بامزه بودن برای جذب پسر

بامزه بودن برای جذب پسر دارای شرایط خاص خودش هست. مثلا وقتی که تو ندانی پسرها به چه توجه می کنند و از چه خوششان می آید ممکن است که در این باره اشتباه کنی. شاید گاهی فکر کنی که چیز خاصی برای او جذاب است و شروع کنی به جوک های آنچنانی ولی متوجه شوی که پسر حتی یک لبخند هم روی لبش نمی آید! اینطوری فقط خودت را کوچک کرده ای.

برای بامزه بودن برای جذب پسر و جلب توجه پسر باید یک سری نکته های کلی در نظر داشته باشی که من در این مطلب به آن اشاره می کنم.

بامزه بودن برای جذب پسر

اجباری کاری برای بامزه بودن نکن

خب حتما متوجه شده ای که جوک گفتن همیشه یک روش برای خنداندن طرف مقابل است. اما همیشه حواست باشد که اگر نمی توانی جوک تعریف کنی! لطفا این کار را نکن. اگر احساس شرم داری باز هم توصیه می کنم این کار را نکن.

ضمن این که حتی اگر جوک گوی قهاری هستی هرگز جوکی که فکر پسر را منحرف کند تعریف نکن تا شخصیت ات حفظ شود. ( البته عالم متاهل ها کاملا فرق دارد )

 

نوع شوخ طبعی پسر را تشخیص بده

این که فکر کنی هر جوک یا هر نوع حرف زدن برای همه یکسان خنده دار و بامزه است به شدت در اشتباه هستی. همه افراد حس شوخ طبعی خاص خود را دارند. برخی حرکتی هستند و برخی گفتاری و برخی ترکیبی! برخی فقط با جوک ها می خندند و برخی با تکه کلام ها و ویژگی های خاصی که هر فرد ضمن گفتار دارد. مثلا ممکن است یک فرد حتی حرف زدن روزمره اش هم خنده دار باشد و از کلمات جالب استفاده کند. در حالی که هرگز از هیچ گونه جوکی استفاده نمی کند.

همه افراد حس شوخ طبعی خاص خود را دارند. برخی حرکتی هستند و برخی گفتاری و برخی ترکیبی! برخی فقط با جوک ها می خندند و برخی با تکه کلام ها و ویژگی های خاصی که هر فرد ضمن گفتار دارد.

برای این کار و این تشخیص گفتار و رفتار روزمره او با خودت و دیگران را مد نظر قرار بده. اینطوری خوب می توانی متوجه شوی که می توانی چه جملات و کلماتی را بسازی که او بخندد و برایش خوشایند باشد.

 

برای خنداندن تو چکار می کند

بررسی این که او برای خنداندن تو از چه روشی استفاده می کند یا در پایان یک مکالمه چطور خنده روی لبت می آورد، همه و همه نوعی کمک ریزبینانه است برای این که بتوانی کد روحی و شوخ طبعی او را بدست آوری. به مدت 1 هفته تا 1 ماه او را زیر نظر داشته باش و از این طریق شخصیتش را رمز گشایی کن .

آیا می دانی؟ چرا همسریابی دختران شوخ طبع موفق تر است؟

 

کنایه های بامزه و بجا هم کارسازند

کنایه ها مثل فلفل می مانند که گاهی می توانند طعم روابط را تغییر دهند. یا خوش طعم یا تند و زننده. اگر بخواهی در کنایه زدن ناشی بازی در بیاوری احساس منفی در او ایجاد می کنی. کنایه های غیر جدی و بامزه نسبت به او هنگام کار کردن، یا حرف زدن یا بحث کردن پیرامون موضوعی می تواند محیط ارتباط را تلطیف کند.

نکته های مهم: 13 موضوع جدید و جذاب برای جذب پسر با حرف زدن

 

چیزی بگو که او درک کند

وقتی میخواهی بامزه بازی دربیاوری همیشه در مورد چیزی صحبت کن که پسرها واقعا ان را درک می کنند! مثلا وقتی بخواهی حال خودت را در ایام پریودی به تمسخر بگیری! انتظار نداشته باش که او قاه قاه بخندد! چرا که اصلا چیزی متوجه نمی شود. پس در مورد دنیایی با او شوخی کن که درکش می کند.

 

آن روی شخصیت احمقانه ات را نمایش بده

این که بخواهی همیشه دختری تاپ و ناب و رسمی باشی، حال خودت را هم به هم میزنی چه برسد آن پسری که دارد طولانی مدت روی فکر می کند و آنالیز می کند. قرار نیست همیشه رفتار احمقانه یا همیشه رفتار متشخصانه داشته باشی. البته نمی گویم همان اوایل اشنایی خودت را احمق جلوه بده! ولی واقعا گاهی اوقات بگذار متوجه شوند که در کنار این دختر پرنسس یک کودک درون زندگی می کند که گاهی دوست دارد کارهایی کند.

مثلا مگر می شود یک چاله آب دید و زیر باران توی آن نپرید؟ این یک حرکت احمقانه است که برای پسرها می تواند بامزه جلوه کند و تو را جذاب جلوه دهد

توصیه شدید : 7 روش جذاب تر شدن بدون آرایش و لوندی

 

جهت بامزه بودن برای جذب پسر شیطنت کنید

این بخش را به نامزدهایی توصیه می کنم که ازدواج شان در حال رسمی شدن است و در حد یک قول و حرف نیست. چرا که بیم سو استفاده از دختر را بالا می برد.

شیطنت کردن گفتاری با همسرت پیرامون روابط منشوری می تواند در جذب او موثر باشد.

برای وابسته کردن مرد همیشه یکی از بهترین راه ها بامزه بودن است.

 

تعجب بر انگیز باش تا بامزه باشی

رفتار ها و گفتارهای ما در شرایط مختلف می توانند حال و هوای فضا را تغییر دهند. پس برای این که بتوانی جو را تغییر دهی و جلب توجه کنی گاهی تعجب بر انگیز باش. البته نمی گویم که لباس های جلف بپوش یا خودت را مدل شیرکوهستان آرایش کن! منظورم این است که گاهی شخصیت علایق و رفتارت را متفاوت از انچه تا کنون جلوه داده ای جلوه بده! مثلا اگر فردی بسیار رسمی هستی، یکبار بگو عاشق ترکیب برف و دوشاب هستی که توی کوهستان پر از برف میل می کنی!

متضاد ها در کنارهم گاهی واقعا شخصیت ها را بامزه می کنند. 

 

زمان شناس باش و بامزگی کن

بامزه بودن برای جذب پسر هم به زمان نیاز دارد. زمان طولانی و البته زمان درست برای نشاندن تیر به هدف. حتی اگر جذاب ترین جوک، جمله و رفتار هم برای خنداندن طرف بلد باشی، ساعت 2 نصف شب وقتی که دارد پای چت چرت می زند، نمی تواند وقت خوبی برای این کار باشد.

پس زمان شناس باش و وقتی که تمرکز و توجه طرف مقابل به سمت توست این کار ها را انجام بده.

 

خودت باش و تقلید نکن

شاید کراش قبلی عشقت را بشناسی! حالا می خواهی خودت را به اندازه او بامزه جلوه دهی! در چنین شرایطی شاید اقدام به تکرار رفتار و گفتار او کنی..

راستش در پهنه خلقت هیچ چیز جلف تر و بی مزه تر است تقلید کردن نیست.

خودت باش و خاص باش.

 

با علاقمندی هایش شوخی کن

علاقمندی هایش را می توانی تشخیص دهی؟ از طریق ارتباط مستمر می توان به خلقیات و علاقمندی ها و تعلقات طرف مقابل دست پیدا کرد. گاهی به شوخی گرفتن این علاقمندی ها می تواند رابطه را تلطیف کند.

 

بامزه بودن برای جذب پسر برای خواستگاری یکی از مهم ترین ملزومات است. حتی یک مرد جدی با یک زن شوخ طبع راحت تر است. بنابراین سعی کنید این روحیه را در خودتان تقویت کنید و روحیه تان را شاد بگیرید تا بتوانید کمی شوخ طبع تر باشید و راحت تر همه چیز را بگیرید.

منبع الهام و تحقیق این مطلب

ممکن است به این مطالب علاقه داشته باشید
پاسخ دهید

Your email address will not be published.