روش جذب پسر در اینستاگرام بدون بدن نمایی و عکس مبتذل

جذب پسر در اینستاگرام

1 28,376

شاید در حال اکسپلور اینستاگرام باشی و ناگهان به همان پیجی برسی که آرزو داشتی صاحبش شوهر تو باشد! خب حالا که کل نسبت های شما دوتا، فقط دو عضو در شبکه های اجتماعی است، صحبت از این قرار است که چطور توی شبکه اینستاگرام مخ پسری را بزنم و مقدمات خواستگاری را فراهم کنم! جذب پسر در اینستاگرام آن قدر آسان نیست که با یک مطلب، من بگویم چکار کن و تو فردا پیشنهاد ازدواج بگیری! البته انقدرها هم سخت نیست که نا امید باشی.

هشدار: مطلب پیش روی شما صرفا ترجمه و تحقیق و حاصل گردآوری هاست! فلذا نمی توان از آن به عنوان راهکار مشاوره ای استفاده کرد. بنابراین برای حل مشکلات خود می توانید به مشاور مجرب مراجعه کنید تا با بررسی مسایل شما و احیانا همسر شما بهترین راهکار برای شما ارایه گردد.

چرا در اینستاگرام مخ پسر را بزنیم

البته این اصطلاح عامیانه است برای این که جلب توجه کنید!

مخ زنی!

که البته واژه درستی نیست. ولی خب مجبور هستیم بکار ببریم. شاید بارها از خودت پرسیده باشیاز کجا پسری پیدا کنم که پیشنهاد ازدواج بدهد ؟ اینستاگرام یکی از مکان هایی است که اگر درست در آن رفتار کنی ممکن است بتوانی شانس ازدواج ات را با آن افزایش دهی.

 

چرا برای جذب پسر در اینستاگرام بدن نمایی نکنیم

خب پاسخ این سوال ساده است! شما به دنبال یک همسر دائمی می گردید نه کسی که با دیدن عکس شما بگوید اوووووف عجب چیزیه! و بعد بیاید و مختان را بزند و به هدفش برسد و بعد بای بای و برای همیشه بای بای.

استفاده از ظواهر باید به قدری معقولانه باشد که هیچ پسری با اولین بار دیدن و البته با بارها دیدن تو به یاد تخت خواب نیفتد!

ضمن این که پنهان بودن برخی از ویژگی ها مثل اندام و بدن تو، مثل خیلی از راز های تو موجب متشخص تر شدن تو می شود. اینجاست که هر کسی دور تو نمی آید و آدم های باکیفیت زندگی ات بیشتر می شود.

ولی حالا ممکنه بگویی چطور میشه مخ زد آخه!

برای جلب توجه برای ازدواج نیاز به مخ زنی به آن معنای خاص نیست. کافی است دختر با ارزشی باشی و این ارزش را به پسر بشناسانی.

 جذب پسر در اینستاگرام

روش جلب توجه پسر در اینستاگرام

در ادامه این روش ها به شما خواهیم گفت که هر ترفند چرا می تواند نتیجه ای مثبت بر ایجاد ارتباط های جدید برای شما داشته باشد

 

عکس از صورتت بگیر

تحقیقات نشان می دهد که عکس هایی که چهره در آن ها دخیلند، از نظر تشریح تصویر، بهتر و دلنشین تر هستند. این روزها که هر عکسی در اینستاگرام پیدا می شود، داشتن یک عکس از چهره کار چندان عجیبی نیست. البته که پسری که می خواهد توجه اش به تو جلب شود، به دنبال این است که تو کی هستی .

وجود این عکس از صورتت کمک می کند که او بیشتر جذب شود.

 

کپشن های خاص بنویسید

یک اشتباه دخترها این است که از کپشن های آماده در اینترنت یا در سایر پیج ها استفاده می کنند. گاهی کپشن ها به قدری بلند هستند که می توان با آن ها کتاب نوشت.

تنها کاری که باید کنید این است که در کپشن نویسی

  1. خوش ذوق ( کلمات و جملات خاص و خوب )
  2. تنوع طلبانه ( پیرامون موضوعات خاص و متنوع )
  3. اختصاصی ( از خودت ساخته باشی )
  4. و با مزه  ( جدی و نچسب نباشد )
  5. و دخترانه ( از حس های دخترانه در آن استفاده شود )

ظاهر شوید.

 

جذب پسر در اینستاگرام با کپشن های شوخ طبعانه

شوخ طبعی یکی از مهم ترین چیزهایی است که هر مردی را به شما نزدیک می کند. دخترانی که شاد هستند و می خندند از نظر مردان قابل قدردانی بیشتر هستند. پس یک کپشن شوخ طبعانه با رعایت نکات بالا حتما بنویسید.  { بیشتر یاد بگیر: برای جذب مرد با موبایل چه کار کنم }

 

برای جلب توجه پسر در اینستاگرام پیجش را فالو کن

فالو کردن پیج پسری که می خواهی تازه او را به دایره زندگی خودت دعوت کنی کار منعی نیست. در سایر مدل های روابط شاید توصیه من چیز دیگری باشد. اما در این وادی می گویم که حتما فالو کنید. چون وقتی پسری را فالو می کنید، آن پسر با خودش می گوید! ” اوه کیه که منو فالو کرد ” و به دنبال بررسی پیج تان می رود.

اینستاگرام مثل فیس بوک نیست که هر کسی بی دلیل درخواست دوستی دهد. پس جلب توجه از این موجودات در اینستاگرام بهتر صورت می گیرد.

آیا می دانی؟ تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

 

گروهی بزرگ از عکس هایش را لایک کنید

این کار، کار هر دختری نیست. لایک کردن دسته ای عکس ها، یعنی حدود 20 تا سی تا عکس، موجب می شود که نوتیفی های شما به صورت کلان برایش نمایش داده شود و از این جهت توجه اش جلب شود. البته که پسرها چنین دختری را دختر با اعتماد به نفس و محکمی می شناسند و این یک المان غیر مستقیم برای علاقمند کردن پسر است. { یادت نره بخونی: 13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد }

 

یک عکس خیلی قدیمی اش را لایک کن

شاید پیج این فرد، حاوی 2 هزار عکس باشد. علاوه بر این که گروه بزرگی را لایک کردی، کمی به پایین برو و عکس های مثلا یکی دو سال قبلش را یک عدد لایک کن.

این کار باعث می شود این پسر احساس کند که این دختر، در این پیج پیمایش های عمیق داشته است. خودت را جای او بگذار! چه حسی داری 🙂

 

برای جذب پسر در اینستاگرام کامنت گذاری کنید

گهگاهی روی برخی از پست هایش کامنت بگذارید. کامنت تان در مورد هر چیزی باشد که احساس می کنید چالشی است و فرد مورد نظر بدان پاسخ خواهد داد. حتی اگر یک متشکرم ساده باشد.

مثلا اگر او کوهنورد است، روی پیج اش عکس یکی از صعود هایش را پیدا کن و در مورد این صعود، محل، حس و حال، شرایط و غیره صحبت کن.

در مساله کامنت گذاری نباید افراط کنید. هفته ای یکی دو بار کافی است.

 

دایرکت دهید

شاید با خودت فکر کنی که دایرکت دادن کار جالبی برای یک تازه وارد نیست! اما آن برای سال 2000 میلادی بود!. امروز کسی تو را بازخواست نمی کند. به دایرکت او برو، و در مورد آخرین پستی که گذاشته صحبت کنید. سعی کن قبل از شروع چت، کلی سوال آماده کرده باشی و البته کلی حرف برای گفتن داشته باشی. { وقتی توی دایرکت می روی با این موضوعات با او صحبت کن:13 موضوع جدید و جذاب برای جذب پسر با حرف زدن }

 

استوری معمولی اش را نشر کن

اگر استوری های خاصی دارد، که مربوط به خودش هست که هیچ اما اگر در مورد مسائل اجتماعی و غیره استوری های اختصاصی می گذارد یا عکس و پیام ها و تک جمله های خاص می گذارد، این استوری را روی صفحه ات نشرکن و او را منشن کن.

 

از حیوانات خانگی ات عکس بگذار

اگر توی طبیعت در حال گردش هستی، سگی می بینی، یا گربه ای توی حیاط تان هست، و به او غذا می دهی، یا اصلا حیوان خانگی داری، از آن عکس بگذار. راستش من حس می کنم پسرها سگ و گربه ها را بیش از دختر ها دوست دارند! پس با این کار می توانی آن ها را بر انگیخته کنی ( نه به آن معنای استغفراللهی 😐 )

البته اگر شیر خانگی داری! هرگز این عکس عشق بازی با شیر را توی پیج ات نگذار! چرا که جفت پا نیز قرض می کند و الفرار.

 

وقتی توجه پسر جلب شد

وقتی توجه پسر جلب شد، شروع ناشی بازی های دختران است! این که بعد از مدتی دختر می آید و می گوید دیگر به من توجه نمی کند! سرد شده، سرش شلوغ است و فلان. در این باره حتما با مشاور معتقد و کاربلد صحبت کن تا کمک کند کارت به ازدواج برسد.

 

منبع این مطلب

ممکن است به این مطالب علاقه داشته باشید
1 نظر
  1. مریم says

    باید گریست بر مملکتی که آرزوی دخترانشان ازدواج و شوهر یابی است. چرا باید خودمان را بی ارزش و کوچک کنیم جلوی پسرها؟خوشش اومد که اومد نیومد که نیومد .جهان سوم

پاسخ دهید

Your email address will not be published.