چرا رابطه های عشقی ام به ازدواج ختم نمیشه؟

0 10,158

فکرش را بکن صبح زود از خواب بیدار شوی و بیایی ایمیل ها را چک کنی، بعد متوجه شوی که! دوستی با نهایت اشک و آه صدایی پر کرده و برای من فرستاده و در آن سوالی پرسیده که ( همین حالا یکی از اعضای منزل عطسه کرد و این یعنی صبر! یعنی باز هم از اینجور افراد قرار است به من پیام بدهد! ) به هر حال سوال دوست عزیز حس و حالم را توی هم برد اما خب من باید از دانسته هایم به شما مشورت بدهم.

سوال این دختر خوب و مهربان این بود که:

سلام من 25 سالمه و عشقم 27 سال داره. مدتی هست که با من ارتباط خوبی نداره، محل نمیذاره، خدا میدونه که من هیچچچچچچچچچچچچچچچچی کم نذاشتم (!). هر کاری رو بگین کردم برای این که بفهمه دوستش دارم، اما میگه برو، محل نمیده، ناراحتم میکنه! جوابم نمیده. حتی من میگم بیا رابطه مون رو خوب کنیم و براش تلاش کنیم توی روی خودم تو چش خودم نگاه میکنه میگه نه. به همین برکت قسم، همون روزی که تو چشم خودم نگاه کرد و گفت حوصله ادامه رابطه ندارم، پول شام رو هم حساب کردم، و براش یه ادکلن خیلی خوب هم خریدم. چکار کنم عشقم که صد در صد منو رها کرده برگرده؟

 

 

خب این جا بود که مجبور شدم به صندلی ام تکه بزنم و چایی ام را جوری بخورم که بسوزم! اما دلم بیشتر به حال این دختر سوخت که سر حساب بانکی احساسش را باز کرده و دارد دارایی اش را تارو مار می کند. به قول خودمون گفتنی، آتیش میزنه به مالش ( البته از نوع احساسی )

اما چرا واقعا رابطه های عشقی به شکست منجر می شوند؟

پاسخ این سوال دو گونه است. یکی کوتاه و یکی بلند!

پاسخ کوتاه این است: شاید این پسر تو را از روز اول اصلا برای زندگی نمی خواسته! خواسته چرتی پای تو بزند! تو هم که دلت زود وا می دهد، سر کیسه های مادی و معنوی ات را شل می کنی و اینجاست که او هم جایش را تخت تر می بیند، و می ماند. انقدر می ماند تا کیس پر مایه تر از تو به تورش بخورد.معمولا رابطه هایی که یک شبه یا نهایتا یک هفته ای تمام می شوند از این نوع هستند!

کادر قرمز: لطفا خودت را گول نزن که در مورد من با خانواده اش حرف زده بود! لطفا نگو قرار ازدواج گذاشته بودیم! لطفا نگو که من را عشقم صدا می کرد پس عشقش بودم! و هزاران ادله دیگر که این روزها دختر ها به باور آن ها رسیده اند که اگر پسری چنین کرد پس، او مرا برای زندگی دائمی اش می خواهد! ( دلیل هم دارد اگر دوست داری بدانی در کامنت ها بپرس البته اول سعی کن خودت جوابش را بدهی )

 

اما پاسخ بلند: من فرض را بر این می گذارم که این پسر پا توی زندگی تو گذاشته تا تو را به خود جذب کند و با هم ان شالله بروید زیر یک سقف که معمولا در شرایط کنونی این سقف چیزی بیش از کافی شاپ نیست و خیلی هم بخواهد پیشرفت کند، سقف سینمایی ، چیزی! حتی شنیده شده برخی به آسمان هم بسنده کرده اند.

خب با فرض این که پسر شرایط کامل ازدواج داشته، و تو را واقعا دوست داشته، و تو نیز او را واقعا دوست داشته ای، در عین حال رابطه به ازدواج ختم نشده است. وسط هایش بی حرمتی پیش آمده!

این جا اولین انگشت اتهام را سوی تو دختر خوب و ناز مامان می گیرم، این که تو هزار و یک خوبی کرده ای اما پسر مورد نظر، به تو کم لطفی کرده، این تقصیر از اول از جانب تو بوده است.! ( می دانی من توی مشاوره هایم اصلا اهل، تیکه پاره کردن تعارف نیستم چون می خواهم اشتباه مشخص شود و بعد، حل شود )

اشتباه اول ختم نشدن رابطه به ازدواج

دختران باید بدانند که

وقتی که در رابطه ای، تلاش هایی دارند و آن تلاش ها هر چه بیشتر می شود، نتیجه عکس می دهد، باید دست از تلاش بردارند. این اولین چیزی است که من در این مراجعه کننده و سایر مراجعه کننده ها دیده ام.

وقتی دارد محبت می کند می بیند که حسابی مرد سرد شده حوصله اش ندارد ها، می آید و شروع می کند با زور آخرش هم محبت می کند! فکر می کند با محبت کردنش می تواند دندان لق سردی مرد را بکند! نه خواهرم اینجوری نیست.

اولین چیزی که من از فرد خواستم این بود که تو را به هر که می پرستی، بیخیال شو و انقدر محبت نکن، پول خرج نکن، خودت را زشت نکن! نا سلامتی دختری هستی ها!

 

و این جا بود که تازه فهمید دختر و پسر باید جایگاه خودشان را داشته باشند. لطفا سر جایت بایست و معشووق باش!

پس دختر باید شاخک های تیزی داشته باشد، و شرایط را بسنجد و بر اساس شرایط رفتار خود را تنظیم کند.

 

اشتباه دوم ختم نشدن رابطه به ازدواج:

عدم شناخت درست جنس مرد! نیازهایش، رابطه محوری اش! هدف اش از بودن در رابطه و مواردی نظیر این، موجب می شود که استراتژی های زن مثل این باشد که شما را به دل دشمن ببرد و تیکه پاره تان کنند و برگردانندتان!

من در مقالات این سایت و به کمک پژوهش ها ، تلاش کرده ام استراتژی ها، افکار و هدف های مرد ها و رابطه محوری مرد ها را توضیح بدهم، که هر زن شکست خورده ای، هر زنی که نه شنیده، هر زنی که به امید ازدواج عمر تلف کرده و مرد او را رها کرده، می تواند از آن استفاده کند.

اشتباه سوم ختم نشدن رابطه به ازدواج:

درمان نکردن اشتباهات، و عدم مطالعه معمولا منجر به شکست های پیاپی می شود. همین خانم عزیز، در ادامه مشاوره به من گفت که بارها این اتفاق برایش رخ داده و او کم و کاستی را از مرد ها می دیده و روی روال خودش ثابت باقی مانده تا بتواند مرد ها را به سمت خود جذب کند آن هم با تکنیک هایی که بلد است! آن هم با چیزهایی که قبلا روی هیچ کس جواب نداده است.

 

 

هشدار: مطلب پیش روی شما صرفا ترجمه و تحقیق و حاصل گردآوری هاست! فلذا نمی توان از آن به عنوان راهکار مشاوره ای استفاده کرد. بنابراین برای حل مشکلات خود می توانید به مشاور مجرب مراجعه کنید تا با بررسی مسایل شما و احیانا همسر شما بهترین راهکار برای شما ارایه گردد.
ممکن است به این مطالب علاقه داشته باشید
پاسخ دهید

Your email address will not be published.