12 نشانه برای مردی که تظاهر به دوست داشتن می کند

5 12,630

خراب کردن چهره دوست داشتن و عشق یک نوع ترور عشقی است که با سو قصد به این قضیه جذاب و پاک صورت گرفته تا در نهایت کم لطفی افراد بتوانند از طریق آن، خودشان را محب و عاشق جا بزنند.

همان عاشق هایی که در قبالشان گفته می شود،

  1. روی دیوار این ها نمی توان یادگاری نوشت!
  2. با این ها نمیشه رفت سیزده بدر
  3. این ها گوری نیستن که توشون مرده باشه!

یا چیزهای اینطوری که همه اش گویای این هست که:

این فرد، کسی نیست که تو را به مقصد برساند. وقتی پسری دختری را نخواهد اما در عین حال ” صرفا زبانی ” ادعای دوست داشتن داشته باشد، ممکن است سال ها تو را به اشتباه بیندازد و تو را معطل خودش کند، و در نهایت با یک گودبای، تو را به قعر غم هایت بسپارد.

اما من در این مطلب قصد دارم به نکاتی بپردازم که تو اگر این ویژگی های را در مخاطب خاص ات می بینی متوجه شوی که او با عشق دروغین، دارد تو را معطل می کند.

تظا

تظاهر به دوست داشتن: اخلاق فدای زیبایی می شود

معمولا مردی که تظاهر به دوست داشتن دارد، بیش از این که به اخلاق شما، پاکی و محبت های شما توجه کند به ظاهر شما توجه دارد و در حال گیر دادن است! مثلا چهره ات فلان است! رژ لبت مارکش فلان است! موهات رنگ نداره! یا برعکس از این ویژگی ها فقط تعریف می کند! موهات قشنگه، چشمت قشنگه، قدت بلنده، دستات فلانه و …

این یکی از ویژگی مردانی است که تظاهر به دوست داشتن دارند، و متاسفانه با عشق دروغین خود، طرف مخاطب را فریب می دهند و از آن ها سو استفاده می کنند.

 

در حضور شما گوشی بازی می کند

مردی که تظاهر به دوست داشتن شما دارد، به حساسیت های تو احترام نمی گذارد. بدین ترتیب همه مرد ها می دانند که گوشی بازی کردن مشکوک جلوی خانم ها مثل یک بمب TNT عمل می کند. اما این مرد که ادعای دوست داشتن دارد، جلوی شما دست از گوشی نمی کشد و دقیقا عمدا این کار را انجام می دهد.

 

توجه به سایر خانم ها خصیصه کسانی است که تظاهر به دوست داشتن دارند

مردی که همسرش را دوست دارد، و یا فردی که مخاطب خاصش را دوست دارد و برای ازدواج می خواهد، زیبایی و ویژگی های این زن انقدر چشمش را گرفته که هرگز به دیگران توجه ندارد.

پس اگر دیدید مردی هم به تو ابراز علاقه می کند و هم این که، به دیگران توجه دارد و برای شان به به و چههچه می کند، بدانید که شما در زندگی او جایی ندارید.

 

پیامک بازی و تلفن بازی با شما دارد اما دیدار جدی خیر!

مردی که شما را از توی شبکه های اجتماعی یا هر جای دیگری پیدا کرده و کل وقتش را با پیامک بازی سپری می کند اما حاضر نیست شما را ببیند، نشان از این دارد که تشنه شما نیست و دوستتان ندارد. یعنی باید بگویم تظاهر به عشق و دوست داشتن دارد و برای گذران اوقات فراغت خود این کار را می کند. مثلا شاید شب کار باشد و کسی نداشته باشد که با او حرف بزند و کی بهتر از شما برای به کار گرفتن مختان!؟

 

این گونه افراد خود معشوق پندار مادی گرا هستند

وقتی که این فرد در حال صحبت کردن است بیش از هر چیز به داشته های مادی اش فکر می کند! در رابطه با آن حرف میزند. مثلا بارها شنیده شده که مرد به دختر می گوید گر من خانه و ماشین نداشتم هم باز تو با من در ارتباط بودی؟ این نشان از این حرف دارد که مرد، در حقیقت امر، علت توجه اش به زن را دارد نشان می دهد هر چند خودش متوجه نباشد.

 

تهدید به جدایی برایشان راحت است

کسی که کسی را دوست دارد، از ازدست دادن او بشدت می ترسد و شاید کابوس شب و روزش باشد. اما مرد یا زنی که کسی را دوست ندارد به راحتی تهدید به جدایی می کند چرا که ابایی از این کار ندارد و برایش جدایی راحت است و دردسرساز نیست.

معمولا افرادی که تهدید به جدایی می کنند با این حربه می خواهند صدای اعتراض طرف مقابل را خاموش کنند. اما بد نیست در این باره این مطلب را هم بخوانی که در رابطه با علت تهدید به جدایی در زندگی توسط مرد است.

 

او نگران سلامتی و آینده شما نیست

مردی که به دنبال هوس رانی است، می داند که با آسیب هایی که به شما وارد می کند، حال روحی خوبی نخواهید داشت و از نظر ازدواج و هر چیز مرتبط با زناشویی در آینده ممکن است دچار مشکل شوید اما کماکان در پی هوس رانی های خودش است. پس اگر پسری امد، ابراز علاقه کرد، امیال شوم خود را ارضا کرد و بعد رفت و پشت سرش هم نگاه نکرد! هرگز با خود نگویید او من را دوست داشت پس بر می گردد! عزیزم، کسی که بخواهد بماند هیچ وقت در را برای رفتن باز نمی کند! چه برسد به این که فلنگ را ببندد و در برود!

همچنین اگر در حال انجام کار خطرناکی باشید عین خیالش نیست که ممکن است صدمه ببینید و چه بسا شما را به بهانه جرات و جسور شدن، به کارهای خطرناک سوق می دهد!

 

استرس زایی کار مردان متظاهر به دوست داشتن است

یکی از چیزهایی که زنان زیاد دچارش هستند، تظاهر به دوست داشتن است. بدین ترتیب، مرد هرگز به این حال شما توجه ندارد.

مثلا می خواهی امتحان رانندگی بدهی، به تو توجهی ندارد! حتی شب قبلش هم اعصابت را به هم می ریزید.

کنکور داری، اما سعی می کند حالت را خراب کند.

می داند که کسی زاغ سیاهش را چوب نمی زند، اما برای دیدار با تو، در مکان های عمومی هی استرس ایجاد می کند که مبادا کسی تو را با من دیده باشد! و موارد اینچنینی.

یک کلام، در کنار چنین مردی تو آرامش نداری.

 

رنجش شما برایش اهمیت ندارد

مردی که تظاهر به دوست داشتن می کند، مدام تو را می رنجاند و اگر تو بخواهی کاری کنی که از دلت دربیاورد، تا بیشتر دوستش بداری، یا این که اگر بخواهی در مورد این مساله صحبت کنی، بد دهنی، مسخره بازی و جر و بحث راه می اندازد به طوری که تو از کرده ی خودت پشیمان می شوی! این گزینه را تا کنون تجربه کرده ای؟

 

هشدار اطرافیان به شما در این باره

کسی که ادعای دوست داشتن دارد در بین دوستان  هم جنس خودش هم نوعی، بی اعتمادی غوطه ور است. معمولا دوستانش در مورد او به شما هشدار می دهند و شما احتمالا جدی نمی گیرد و ان ها را حسود می پندارید. اما خوب است کمی استوپ کنید و از دید دیگری نیز به مساله نگاه کنید.

 

از او دوست داشتن عملی نمی بینید

مرد هایی هستند که زبانشان برای قربان صدقه رفتن خوب کار می کند، انگار که زبان شان را ورزش می دهند، اما اگر از او کمکی بخواهید هیچ وقت حاضر به کمک کردن نیستند. هیچ هدیه ای از آن ها دریافت نمی کنید و احتمالا اگر هدیه ای هم بدهند، از دختر دیگری گرفته اند!

 

وقتی صحبت از خواستگاری می شود، طفره می رود!

چنین فردی برای این که دوست داشتنش ظاهری است اصلا به فکر ازدواج نیست و دائما به شما وعده و وعید های رنگارنگ می دهد. ممکن است تو را چند سال در آب نمک نگه دارد اما خبری از خواستگاری نباشد. همچنین چنین فردی با ارائه تاریخ های دورغین شما را نگه می دارد تا بتواند به اهداف خود برسد.

دقت کن که در موارد بالا گاهی این مسایل به طور موقت رخ می دهد که می تواند جای نگرانی نداشته باشد اما اگر موردی دایما ادامه پیدا کرده یا ترکیبی از چند مورد پیش روی شماست توصیه میشود حتما به مشاور مراجعه کنید.

هشدار: مطلب پیش روی شما صرفا ترجمه و تحقیق و حاصل گردآوری هاست! فلذا نمی توان از آن به عنوان راهکار مشاوره ای استفاده کرد. بنابراین برای حل مشکلات خود می توانید به مشاور مجرب مراجعه کنید تا با بررسی مسایل شما و احیانا همسر شما بهترین راهکار برای شما ارایه گردد.

ممکن است به این مطالب علاقه داشته باشید
5 نظر
  1. فهیمه says

    مثل همیشه کاربردی و خوب
    کلی چیزای خوب ازت یاد میگیرم همیشه عزیزم
    ممنونم که وقت میزاری و این مطالب خوب و کاربردی و برامون مینویسی

    1. شادزیستی says

      فدایی داری عشقم 🙂

  2. Razi says

    من چه کنم که خودم دوسش دارم اون من بخاطر هوسش میخواد کلی هم از این نشونه ها رو داره اما من خودمم میشناسم نباشه تموم میکنم این زندگی لعنتیمو

  3. حامد says

    وقتی یه عشق فراموش نشدنی به نفرت تبدیل میشه چه کنیم؟

  4. سالی says

    مرد مناهلی بود که ۷ سال باهاش تو رابطه بودم آخرش بدون اینکه عداب وجدان بخاطر تباه کردن زندگی و آینده من داشته باشه رفتومنو با آسیب جسمی و روحی تنها گداشت

پاسخ دهید

Your email address will not be published.