قوانین و مقررات

بسم الله الرحمن الرحیم

استفاده از محتوای شادزیستی، عضویت در بخش مطالب طلایی (‌VIP) و همچنین استفاده از فروشگاه به معنی پذیرش تمامی موارد زیر می باشد.

 

محتوای وب سایت شادزیستی، کاملا به صورت تولیدی، جدید و بر پایه ترجمه، بازنویسی، گردآوری و گاها تالیفی ( بر اساس آموزه ها و پژوهش های انجام گرفته ) ارایه می شود.

مقالات آموزشی و محصولات دانلودی و حتی محتوای بخش طلایی به عنوان یک ابزار یادگیری مطالعاتی برای کاربران به شمار می آید و هیچ گونه جنبه مشاوره ای ندارد.

دقت کنید که شادزیستی هیچ گونه خدمات مشاوره ای به صورت آنلاین و تلفنی و حضوری ندارد.

کاربران برای استفاده از خدمات شادزیستی می توانند از شرایط زیر بهره مند شوند:

 

برای خرید از فروشگاه باید چکار کنم ؟

شما برای خرید از فروشگاه شادزیستی به دو حالت می توانید اقدام بفرمایید

۱- پرداخت آنلاین و دانلود لحظه ای محصول خود ( شیوه پیشنهادی )

۲- پرداخت کارت به کارت » ارسال فیش به پیام رسان شادزیستی » دریافت محصول

دقت کنید که هنگام خرید محصولات اطلاعات شماره تماس یا ایمیل ضروری است. لطفا برای هماهنگی بیشتر با شما در صورت بروز مشکل در لینک دانلود یا پرداخت وجه یا غیره این دو گزینه را با دقت وارد کنید. ( سایر اطلاعات نظیر آدرس و کد پستی و غیره ضروری نمی باشد )

 

چطور از سایت خرید کنم ؟

شما برای خرید از فروشگاه شادزیستی نیاز به این دارید که ضمن پذیرش شرایط یاد شده در بالا (‌و تاکید موکد بر این که نمی توانید از این وب سایت به عنوان مشاوره استفاده کنید ) می توانید محصولات دلخواه خود را به سبد خرید افزوده و پس از پرداخت محصول مورد نظر خود را همانجا دانلود کنید .

تبصره: درصورتی که لینک دانلود خراب باشد یا مشکلی در سرور بوجود آمده باشد شادزیستی موظف است تا در کمترین زمان ممکن محتوای شما را از طریق پیام رسان های تلگرام / واتس اپ / ایتا و روبیکا در اختیار شما قرار دهد. بنابراین برای ارسال درخواست خود می توانید

 

چطور کارت به کارت کنم ؟

برای این منظور:‌

  1. نام محصول +‌قیمت محصول را یادداشت کنید
  2. موارد فوق را به شماره پیام رسان های شادزیستی ارسال کنید ( شماره پیام رسان در انتهای همین صفحه )
  3. بعد از توافق با شادزیستی شماره کارت را دریافت کنید
  4. مبلغ را کارت به کارت کنید (‌به هر طریقی شامل عابر بانک – نرم افزارهای پرداخت و غیره )
  5. فیش پرداختی به همراه نام محصولات مورد نظر را کپشن کرده و در پیام رسان ارسال کنید

شادزیستی موظف است در کمتر از ۳ ساعت و به محض رویت فیش محتوا را در اختیار شما قرار دهد.

 

مدت زمان تحویل محصول من چقدر است؟

  • در صورتی که انلاین خرید می کنید در لحظه می توانید لینک دانلود را داشته و دانلود کنید
  • در صورتی که کارت به کارت می کنید اگر بین ساعت ۹ الی ۲۲ این کار صورت بگیرد محصول در اختیار شما قرار می گیرد.
  • متعاقا خرید های بعد از ساعت ۲۲ را در روز بعد می توانید دریافت کنید.

 

شیوه حمل و نقل محصولات من چگونه است

با توجه به این که محصولات شازدیستی دانلودی می باشند و فیزیکی نیستند هیچ گونه رویه ارسال کالا نداریم.

شما محصول خود را در لحظه از طریق سایت یا با پشتیبانی در پیام رسان ها دریافت خواهید کرد (‌به صورت دانلودی )

 

ساعت پاسخگویی شادزیستی

ما در تلاشیم که در اکثر اوقات روز و شب پاسخگوی شما باشیم

اما خود را موظف می کنیم که هر گاه سوالی بپرسید و ابهامی داشته باشید و یا درخواست دریافت محصول داشته باشید بین ساعت ۹ تا ۲۲ همان روز مشکل شما را حل کنیم و پاسخگوی شما باشیم.

تایم مرسوم پاسخگویی:‌ ۹ الی۲۲

 

خدمات پس از فروش شادزیستی چیه؟

خدمات پس از فروش معمولا برای محصولات فیزیکی می باشد اما به پاس و احترام کاربران عزیز شادزیستی:

  • در صورتی که نیاز به آموزش خاصی داشته باشید می توانید موضوع را با ما در میان بگذارید تا در بخش vip یا محصولات بدان بپردازیم
  • درصورتی که نیاز به آموزش تکمیلی برپایه محصولات و مطالب vip داشته باشید آن را با ما در میان بگذارید. تا به شما منابع مطالعاتی و غیره توصیه شود
  • در صورتی که بخشی از محصولات یا محتوای vip برای شما گنگ باشد می توانید از ما در این باره سوال کنید و ما تلاش می کنیم ابهام شما را رفع کنیم
  • درصورتی که واقعا محصول مناسب شما نبوده می توانید فیش پرداختی را ارسال کرده و مبلغ را تا ۲۴ ساعت بعد از خرید دریافت کنید.

 

شیوه پشتیبانی از مشتریان

در صورتی که در مورد

  1. نحوه خرید
  2. نوع محصول
  3. شرایط استفاده از محصول
  4. دریافت آنلاین محصول
  5. پیشنهاد موضوع برای تولید محتوای سایت (‌چیزی که ذهن تو را درگیر کرده )
  6. بیان تجربیات خود

و غیره تصمیم دارید با شادزیستی در ارتباط باشید لطفا از طریق زیر استفاده کنید

آدرس ایمیل:‌

shadzisti@gmail.com

buymarketing308@gmail.com

ارتباط با پیام رسان ها

پیام رسان تلگرام / واتس اپ : ۰۹۰۳۰۲۸۰۰۷۸

پیام رسان ایتا / سروش / روبیکا : ۰۹۳۳۳۶۶۳۵۶۰

به دلیل مشکل فیلترینگ و عدم همگام سازی به موقع در پیام رسان های داخلی توصیه ما استفاده از پیام رسان تلگرام است.

 

چطوری پولم رو پس بگیرم ؟

در صورتی که محصول مورد نظر را دانلود کرده اید و هیچ گونه استفاده ای از آن نکرده اید  ( ظرف ۲۴ ساعت از دریافت و واریز هزینه ) شادزیستی موظف است که با دریافت فیش پرداختی شما +‌شماره کارت شما هزینه را به شما عودت دهد. ( این کار در کمتر از ۲۴ ساعت ان شالله انجام شود )

در مورد بخش vip طلایی، کاربر موظف است ماهانه هزینه ای برای این اشتراک پرداخت کند. این مبلغ عودت داده نمی شود.

 

 تغییرات توافقنامه

مجله شازدیستی حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.