14 پیامکی که شخصیت عشقت را بر ملا می کند

هر پیامکی که دریافت می کنی چه حقایقی در بردارد

4 28,575

راستش را بخواهی شناختن آدم ها چندان که باید راحت نیست چرا که همه دوست دارند مرموز باشند حتی تو! اما بعضی چیزها واقعا هست که خودمان هم خبر نداریم اما شخصیت مان را برملا می کند.

در این باره بارها گفته شده که:

رنگ رخسار خبر می دهد از سر درون!

اما این روزها، پیامک هم می تواند خبر از اسرار درون بدهند!

در مورد مرد ها امروز کلی حرف دارم که مطمئنم خیلی خوشت می آید. چطور است که سری به پیامک های عشقت، بزنی و ببینی که شخصیت او چگونه است؟ خب راهکارش را می نویسم و تو فقط از آن ها باید مطلع شوی.

اهمیت شخصیت شناسی با پیامک چیست؟

راستش شخصیت شناسی با پیامک صرفا به قصد این نیست که تو مچ عشقت را بگیری یا این که بفهمی آدم تو زردی است و بخواهی او را به دست گیوتین بسپاری تا سرش را بزنی و آتشش بزنی و خاکسترش را بر باد بدهی!

نه هیچ چیز انقدر سخت گیرانه نیست.

هدف من از شخصیت شناسی با پیامک این است که به تو کمک کنم تا:

  1. بتوانی ویژگی های شخیصیتی طرف مقابلت را بفهمی
  2. به بهبود رابطه ات کمک کنی
  3. احیانا از پسرهای عفریته!! دوری کنی

همین.

شخصیت شناسی با پیامک
منبع عکس: chelyabinsk.space

شخصیت شناسی با پیامک کجا بکار مان می آید؟

علاوه بر این که شخصیت شناسی با پیامک می تواند کمک کند افراد را بشناسید کمک می کند که برای دیدار ها با هم غریبه نباشید و بهتر او را بشناسی.

شناخت کمک می کند که رابطه ها بهتر مدیریت شوند و کشمکش کمتر بشود و مسالمت آمیز تر بروید سر زندگی تان و همه چیز ختم به خیر شود ان شالله

 

اگر عشقت بیشتر از گیف استفاده می کند

دقت کرده ای گاهی در حال ارسال پیام هستی، و فقط گیف های متعددی از عشقت می بینی؟ خب این نشان از این دارد که او فردی احساسی است که بیش از این که بخواهد عقایدش را در خلال کلمات بیاورد، ترجیح می دهد شیوه ای امن در پیش بگیرد و صحبت هایش را با تصاویر حرکتی نشان دهد. به نظر می رسد که با این شیوه بیشتر بتواند نظراتش را بیان کند. یعنی بجای نوشتن دنباله ای از کلمات، و جملات یک گیف کار را تمام می کند.

اگر عشقت معمولا از گیف های مشابه در تمام مکالمات چند ماهه تان استفاده می کند احتمالا باید متوجه شده باشی که این گیف ها باید ویژگی هایی داشته باشند که ذهن عشقت آن را تایید می کند.

 

اگر یک روز برای جوابگویی امادگی نداشته باشد

فرض می کنیم که عشقت و تو دائما با پیامک با هم در ارتباط هستید، و صحبت می کنید اما یک روز متوجه می شوی که پیام هایت را می خواند به اصطلاح سین می کند و جواب نمی دهد یا این که طوری جواب می دهد که جواب نمی گیری

احتمالا اینطور موقع ها بزنی زیر گریه و بگویی کدام شهین مهینی هست که ذهنت را درگیر کرده؟ داری به کدام عفریته پیام می دهی که به من توجه نمی کنی.

اگر احیانا این حالت گه گاهی رخ می دهد اما وفاداری اش همیشه به تو ثابت شده است، به این خاطر است که او الان آمادگی صحبت کردن با تو را ندارد و برای پاسخ به سوال هایت و حرف هایت نیاز به وقت و فکر کردن دارد.

پس او را متهم نکن.

این موضوع در شرایط گفته شده اصلا به این معنی نیست که تو را دوست ندارد!

 

اگر اول رابطه است و قطره ای پیامک می دهد؟

وقتی نامزدت ابتدای رابطه است، ممکن است پیامک هایش رگباری نباشد. این فرد در حقیقت به دلیل این که شناخت کاملی از شما ندارد نگران این است که پیامک هایش تاثیر منفی در رابطه داشته باشند.

این بدین معنی نیست که علاقه ندارد اما بدین معنی است که اضطراب دارد. او اگر بفهمد که تو منتظرش هستی و به این رابطه علاقه داری، ریلکس تر می شود اما توصیه می کنم که هیچ وقت ابتدای رابطه کاری نکنی که او بخواهد سریع رام شود!

 

پیامک صبح بخیر و صبحگاهی چه معنی می دهد؟

اگر پسری واقعا دیوانه تو نباشد تصمیم ندارد که کل روز را 24 ساعته با تو در چت و پیام بازی باشد. اما اگر صبح ها سلام می کند یا اوایل روز خوش و بشی می کند بدین معنی است که شما اولین نفری هستی که صبح زود به ذهن او می آیی و این خبر خوبی است.

چنین فردی هرگز مکالمه اش را برای اخر شب نمی گذارد و سعی می کند تعادلی بین رابطه و کار ایجاد کند اما نمی توان گفت که کسی که کل روز را بیخیال شماست، و فقط یک صبح بخیر می گوید صد در صد ذهنش همیشه درگیر شماست. احتمالا باید کمی بگذرد تا به ارزش شما پی ببرد.

 

اگر در پیامک هایش از اموجی ها استفاده می کند؟

مرد ها معمولا دوست دارند جدی به نظر آیند اما نوشتن پیام با کمک اموجی ها مخصوصا اموجی هایی که مسخره وار هستند به این معنی است که در جلوه دادن شخصیتش خیلی جدی نیست و دوست دارد کمی بامزه باشد.

 

اگر به جوک های تو عکس العمل نشان نمی دهد زنگ خطر است

پسرهایی که به دختری علاقه دارند، به احمق ترین جوک هم عکس العمل های عالی نشان می دهند. پسرهایی که چندان قصد ماندن ندارند ترجیح می دهند که وقتی که پیامی دریافت می کنند و حس می کنند که عکس العمل شان مهم است، از خودشان چیزی بروز نمی دهند.
پسری که جوک برایش جالب نیست ولی ارسال کننده جوک برایش مهم است حداقل یک ” هاهاها ” پاسخ می دهد. این واقعا بهتر از سکوت است. نیست؟؟

 

پیامک های رسمی و نه چندان سریع یعنی..

وقتی مردی پیامک های رسمی می فرستد، و سریع پاسخ نمی دهد و سعی می کند سنجیده وبا فکر پاسخ دهد این بدین معنی است که، او در زندگی نیز یک مدیر خوب است. او محافظه کار است و سعی می کند همه جوانب را بسنجد تا اشتباهی نکند.

 

اگر فقط شب ها پیامک می فرستد هم جلوه جالبی ندارد

بعضی مرد ها هستند که فقط عشقشان را برای موقع خاصی می خواهند. مثلا کسی که شب کار است و تنها در محل کار است آن موقع فقط به فکر یک همدم است. این مرد به محض این که شیفت کاری اش تمام می شود، شما را به دست خدای یگانه می سپارد! تا این که دوباره شیفت کاری اش برسد.

این گونه مرد ها که فقط شبانه نیاز به هم صحبتی دارند بدین معنی هستند که فقط برای اخرین اولویت روز و شب خود به شما نیاز دارند و نمی توان روی ان ها چندان حساب کرد.

بعضی از این افراد در طول روز انلاین هستند اما دریغ از یک پیامک!

بعضی هم متاهل هستند و به دروغ خود را مجرد جا می زنند!

 

اگر همیشه به سرعت به پیام شما پاسخ می دهد عالی است

اگر وقتی که نزد او هستید به شما توجه دارد عالی است اما مهم این است که وقتی کنار هم نیستید به پیام های شما و زنگ های تان سریع پاسخ دهد.

اگر او در دوری از شما این روال را دنبال می کند، عالی است این یعنی از نبودن شما به صورت فیزیکی سو استفاده نمی کند.

 

اگر به محض دریافت یک پیام از تو زنگ می زند؟

مرد ها معمولا سرشان شلوغ است اما مردی که پیامک زدن دوست ندارد و زنگ میزند یعنی یا صبر و حوصله نوشتن و ارسال و دریافت از سمت شما و پاسخ را ندارد. تقریبا می توان گفت که این نشانه خوبی برای علاقه او به شماست.

 

اگر به ازای هر چند پیامک، یک پیام کوتاه چند کلمه ای جواب می دهد

باید احساس خطر کنی. گاهی زیاد در دسترس بودن تو این حالت را پیش می آورد. گاهی این پیام های مکرر انقدر روی اعصاب است که مرد چنان خسته می شود که تمایلی به پاسخ دادن ندارد.

این گونه پیام های رگباری بلند بالا موجب می شود که مرد احساس هیجان در رابطه نداشته باشد.

 

مردی که به پیامک های بلند جواب نمی دهد؟

مرد ها حوصله خواندن پیام های بلند بالا را ندارند. هر چقدر خودت را راضی کنی که عاشقت است، باز هم مرد عاشق هم چندان وقت و حوصله خواندن پیام بلند را ندارد. بسیاری از وقت ها علت این که مرد پاسخ پیام بلند بالا را نمی دهد قصد بی اهمیت انگاشتن ندارد بلکه چون پیام را نخوانده جوابی هم نداده . پس در نوشتن پیام ها دقت کنید که طومار ننویسید.

 

اگر همیشه او برای شما اول پیام می دهد

معمولا خانم ها گله مند هستند که چرا عشق مان و نامزد مان اول پیام نمی دهد پس اگر عشق شما گاه و بی گاه بدون توجه به این که شما واقعا کی بیدار هستید پیام می دهد، به این معنی است که با شما راحت است و دارد کاری می کند که فردا روز، بتواند سریع جواب را از شما بگیرد.

گاهی مرد ها برای این که می ترسند چیزی را فراموش کنند همان موقع که مساله ای به ذهنشان برسد ارسال می کنند. نباید این رفتارهای این موجودات را بد بینگارید.

 

اگر به دنبال هر فرصتی می گردد تا چت کند؟

اما اگر او نمی تواند شما را از افکار خود بیرون کند،   از هر فرصتی برای گفتگو با شما استفاده خواهد کرد. معمولا ابتدای رابطه این حالت بیشتر دیده می شود. او در حقیقت فقط به دنبال این هست که، بتواند فرصتی ایجاد کند و حتی اگر شده با یک صحبت عاشقانه با شما، درگیر ذهن شما باشد.

کسی که مدام با شما صحبت می کند، باید توسط شما کنترل شود و شما نیز به این صحبت زیاد دامن نزنید تا خستگی زودرس رابطه تان را نابود نکند.

هشدار: مطلب پیش روی شما صرفا ترجمه و تحقیق و حاصل گردآوری هاست! فلذا نمی توان از آن به عنوان راهکار مشاوره ای استفاده کرد. بنابراین برای حل مشکلات خود می توانید به مشاور مجرب مراجعه کنید تا با بررسی مسایل شما و احیانا همسر شما بهترین راهکار برای شما ارایه گردد.

منبع کمکی | منبع عکس

 

 

ممکن است به این مطالب علاقه داشته باشید
4 نظر
  1. nnn2266 says

    سلام
    عشقم به من گفت من فقط برای توبی رحمم بابی رحمی جلوت وایمیستم خودم موندم توزندگیم چکارکردم که بهش برخورده چکاربایدمیکردم که نکردم من دوسش دارم فقط دلم نمیخوادقبل ازازدواجم تنم لمس بشه ولی اون میگفت اگرمنولمس میکنه ازروی عشق وعلاقه ای هست که بهم داره ولی من همیشه احساس گناه میکنم بااین کارش

    1. شادزیستی says

      سلام عزیزم. پسری که واقعا پی ازدواج باشه، اگر برات ارزش قائل باشه و بخوادت سریع بساط ازدواج رو جور میکنه و دست درازی نمی کنه تا ارزشش کم نشه.
      شما نباید اجازه بدین هیچ پسری دست شما رو لمس کنه همین قدر هم حق استفاده رایگان! ( بدون عقد و حلالیت رسمی ) نداره. برای خودتون ارزش قائل باشید.
      مفت نباشید
      بگذارئ عشق پاک از ناپاک شناخته بشه
      برای حل مشکلات و مسایل تون حتما به مشاور مجرب و با اعتبار و البته با اطلاع خانواده تون مراجعه بفرمایید

  2. Narges says

    سلام. دلیل اینکه یه پسر تیکه کلام ما رو تقلید میکنه وهمش استفاده میکنه چیه

  3. Nahid says

    سلام تورو خدا جواب منو بدین من یه پسر خیلی خیلی زیاد بهم ابراز علاقه کرد ک عاشقتم فلان ییسار ولی من باور نکردم بلاکش کردم بعد دوباره از طریق پیامک شروع کرد ب التماس کردن ک قصدم جدیه گفتم باید با خانوادم صحبت کنی مامانش ب مامانم زنگ زد چندین بار اما چون من دوست ندارم توی این خونمون خواستگار دعوت کنم میپیچوندمش تا ب وقتش ولی بهش گفتم ک منم دوستت دارم اما الان انگار نه انگار اصلا پیام نداد تا الان من باید چیکار کنم لطفا بگین

پاسخ دهید

Your email address will not be published.