خدمات شازدیستی

اولین هدف شادزیستی و آغاز فعالیت آن از تیرماه ۹۷ این بوده که بتواند با توسعه فردی دختران پاک ایران زمین تلاش کند تا جامعه ای سالم تر و خانواده هایی بهره ور تر را برای جامعه طرح ریزی کند. البته وظیفه ما مهندسی اجتماعی، پالایش اجتماعی یا مشاوره و  یا نظیر آن نیست.

اما با توجه به این که بانوان عزیز دارای کرامت انسانی بوده و نیاز به توسعه شخصی و ارتباطی دارند و من نیز به عنوان مدیر این سایت (‌زهرا معبودی هستم 🙂 در مورد من می توانید از این لینک مطالعه کنید ) علاقه ای شدید به پژوهش، مطالعه و ترجمه محتواهایی بودم که به توسعه شخصی خودم و دیگران کمک کند بر آن شدم تا این وب سایت را راه اندازی کنم.

 

این اطلاعات و آموزه ها و پژوهش و تولیدات می توانند در موارد زیر خلاصه شوند :

  • توسعه شخصی
  • توسعه شغلی
  • بهبود احساسات
  • بهبود روابط بین انسانی – روابط عاطفی
  • اهداف و آرزوها و جذب

دقت کنید که محتوای شادزیستی تماما شامل ترجمه، مطالعه، گردآوری و بومی سازی است و هیچ گونه جنبه مشاوره ای ندارد. سعی ما بر این بوده برای جلوگیری از متضرر شدن کاربران از بهترین و مناسب ترین منابع محتوا ایجاد شود. فلذا حتی تلاش داریم نویسندگان سایت های خارجی را بررسی کنیم تا محتوای آن ها را با خیال راحت منتقل کنیم. بدین ترتیب تلاش می کنیم مطالب مان از افراد موفق، افرادی که تجربه شخصی خود را بیان می کنند، کوچ های واجد شرایط و متخصصانی اخذ کنیم که آن چه به خورد کاربر می دهیم از موهومات نباشد. همچنین ناگفته نماند که از توصیه ها و آموزه ها و کتب کارشناسان ایرانی نیز به کرات در این مباحث استفاده می کنیم که در انتهای هر مطلب منابع با دقت ذکر می شود .

 

خدمات شادزیستی به صورت زیر می باشد

  • مطالب رایگان
  • مطالب  vip
  • محصولات

به اختصار هر کدام از موارد بالا را برایتان شرح می دهم .

 

مطالب رایگان شادزیستی

مطالب رایگان شامل مواردی است که شما به محض ورود به سایت یا با جستجو در گوگل یا رسانه های اجتماعی به آن ها دسترسی پیدا می کنید و با کلیک بر لینک مورد نظر وارد وب سایت شادزیستی می شوید.

این محتوا برای شما کاملا آزاد است و می توانید هر زمان که بخواهید به آن ها دسترسی داشته باشید و مطالعه کنید.

تلاش من بر این بوده که از بهترین منابع محتوا ( از نظر علمی و غیره ) را تولید کنم و به صورت ایرانی – اسلامی (‌منطبق با قوانین کشور عزیزمان ) در اختیار شما بگذارم .

تلاش کرده ام ترجمه ها روان و بار مفهومی و معنایی داشته باشد و بدون کلمات ثقیل این چند دقیقه ای که مهمان شادزیستی هستید را در خدمت شما باشم.

 

مطالب vip طلایی شادزیستی

در کنار مطالب رایگان سایت، شادزیستی از بهمن ماه ۱۴۰۱ تصمیم بر آن گرفته که محتوای اختصاصی تر را در بخش vip طلایی ارایه کند.

این محتوا گاها ثقیل تر، پر حجم تر و دقیق تر نگارش شده و گاهی از چند منبع برای تولید آن استفاده شده است.

به عبارتی می توان گفت برای مطالبی که زحمت بیشتری کشیده ایم و هزینه بیشتری پرداخت کرده ایم، کمی هزینه می گیریم که گاها یک صدم آن نیز نمی باشد. ( در حال حاضر ماهانه ۷۰ هزار تومان ) –

کاربران اشتراک طلایی ماهانه مبلغی را واریز می کنند و به تمامی محتوای vip دسترسی خواهند داشت. ( روزهای فرد ساعت ۲۳ این مطالب منتشر می شوند )

متعاقبا با اتمام زمان مورد نظر و عدم تمدید امکان مشاهده محتوا برای این عزیزان فعال نمی باشد. ( تا این که دوباره تمدید کنند )

چند نکته:

  • سعی بر این کرده ایم که ابتدای هر مطلب vip توضیحی کوتاه از آن چه در این مطلب گفته ایم بنویسیم تا شما با یک دید باز نسبت به خرید اشتراک وی آی پی طلایی اقدام کنید.
  • در صورتی که بخواهید اشتراک وی آی پی را خریداری کنید در انتهای همان صفحه می توانید اقدام کنید ( فرم خرید اشتراک در پایین تمام محتوای vip موجود است )
  • محتوایی که وی آی پی هستند دارای عکس شاخص مخصوص هستند که به شما این امکان را می دهند از ماهیت آن محتوا مطلع شوید.
  • برای مشاهده هر تعداد مطلب وی آی پی شما کافی است فقط یک بار اشتراک را تهیه کنید و در روزهای بعد با همان نام کاربری وارد شوید.
  • اعضای وی آی پی از این حق برخوردارند که از ما بخواهند که در مورد چه بنویسیم! (‌از طریق پشتیبانی و تماس با ما )

ما بر این باوریم که محتوای اشتراک طلایی از شما افراد خاص تری می سازد. چون بعضا جامع چندین منبع تحقیقاتی مطالعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

برای آشنایی با بخش عضویت طلایی vip اینجا را کلیک کنید

 

فروش محصول در فروشگاه سایت

برخی از پژوهش ها و تولیداتی که در حال انجام است گاها نمی توان آن را به صورت یک مقاله منتشر کرد.

از این با کمک بخش فروشگاه می توانید از این محصولات استفاده کنید.

برای ورود به فروشگاه و مشاهده محصولات اینجا را کلیک کنید