چطور بیشتر لذت ببرم؟

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند

دلتنگ کردن مرد یک عبارت متناقض نماست! مرد؟ مگر مرد دل دارد که بخواهد تنگ شود!؟ واقعا چنین چیزی امکان دارد؟

و اینجاست که تازه شما می فهمید که چقدر راه را اشتباه آمده اید و چه افرادی را از دست داده اید تنها به خاطر این که:

قوانین ارتباطی با مرد ها را بلد نبوده اید و به جای دیوانه کردن مرد آن ها را از خود دور کرده اید! 

اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که از امروز به بعد، تو مجهز به یک سلاح می شوی که هر وقت بخواهی می توانی از راه درست و اصولی! بدون عشوه و غمازه، مردی را دلتنگ کنی و کم کم او را به ازدواج بکشانی.

اگر نشانه های پسر عاشق را بشناسی مطمئن باش خیلی بهتر می توانی، نوسان های روحی او و میزان علاقه اش و کم و زیاد شدن هایش را در رابطه بشناسی.

خب برویم سراغ اصل مطلب

 

چه زمانی باید روی دلتنگ کردن مردان کار کنیم؟

این اولین ایستگاه برای دلتنگ کردن مردان است. راستی چه زمانی باید کاری کنیم که هوای ما به سر و کله ی مرد بیفتد!؟ خب زمان های مختلفی دارد مثل:

  1. وقتی زیاد پیام نمی دهد یا زنگ می زند
  2. وقتی تماس نمی گیرد
  3. وقتی حوصله بیرون رفتن با ما ندارد
  4. وقتی قرار نمی گذارد
  5. وقتی بی حال و انرژی است
  6. وقتی سکوت را ترجیح می دهد
  7. وقتی جواب هایش یکی دو کلمه ای است

این نشانه ها یعنی خبری از دلتنگی مرد نسبت به تو نیست!

 

جملات هشداری که دلتنگ کردن مردان را می طلبد

یا این که از چه نشانه های کلامی بفهمیم که مرد شما دارد احساسش را از دست می دهد و نیاز است که شما دلتنگش کنید و کاری کنید دیوانه تان بشود؟ این نشانه های گفتاری شامل موارد زیر است:

  1. بذار نفس بکشم
  2. چقدر غر می زنی
  3. چقدر نق می زنی
  4. کنترلم می کنی
  5. یخرده ولم کن
  6. بذار برای خودم باشم
  7. چقدر حوصله داری پیام میدی
  8. تو کار و زندگی نداری؟
  9. میشه کمی از هم دور شیم؟

قبل از این که بخواهی اقدام به جذب مرد یا عاشق کردن مرد کنی باید بدانی که بعضی از این گفتارها هشداری و برخی خطرناک است. مثلا شاید شماره 9 از نظر شما خطرناک باشد و حس کنید دوستتان ندارد اما بیشتر اوقات هشداری است! یعنی این که باید برای دیوانه کردن مرد آن را مد نظر داشته باشی.


اگر از اون دسته دخترایی که معمولا توی ارتباط پیامکی حال تو گرفته میشه و به هدف نمی رسی شاید لازم باشه این اصول اولیه رو بدونی و یه دختر خاص باشی. اینجا رو کلیک کن تا ضرر نکنی.


اگر علائم هشداری عدم دلتنگی مرد شنیدید

اگر علائم هشداری که در بالا ذکر شده را شنیدید، باید هر طور که شده، روی برخی موارد کار کنید و البته تحمل هم داشته باشید. یکی از مهم ترین علائم برای اقدام به دیوانه کردن مرد ها، این است که سرد شدن مرد را بفهمید و آن را درک کنید و بجای گیر و نق دادن، آن را درست کنید.

مثلا:

مدتی به او نه زنگ بزنید و نه پیام بدهید تا دلتنگ شود

مدتی بگذارید او هیچ گونه چیزی از شما نبیند. حتی زنگ، یا میسکال! پیامک هم نده و فقط صبر کن تا خودش برگردد.

وقتی مردی می گوید رهایم کن … ( مثلا یکی دو هفته )، دقیقا حالش به قدری رنجور است که تو می گویی لطفا به من توجه کن! اینجا هر دو یک نوع زجر می کشید اما از نوع خودتان! تو کاملا زنانه و او کاملا مردانه.

اگر نیاز تو برای حس خوب و عاشقی پیام های محبت امیز از اوست، نیاز او نیز برای تامین احساس عاطفی و حس خوب این است که کمی دور تر باشد تا با قدرت به سمت تو برگردد.

کسانی که هنوز در دوره آشنایی و نامزدی هستند باید ترفند های جذب مرد با موبایل را بیشتر یاد بگیرند. مثلا اینجا چند نکته در این باره من توضیح داده ام که دانستنش برایت ضروری است.

 

برای شیدا و دیوانه کردن مرد غر زدن را ترک کنید

غر زدن، نق زدن، و بهانه آوردن ها و گلایه ها همه از یک قشر به شمار می آیند. اما این کار، کم کم روزگار عاشقی تان را تباه می کند. برای این که مرد را دیوانه خودت کنی، دست از این چند کار بردار.

خانمی می گفت، عشقم می گوید، نق نزن! غر نزن ولی بخدا من نه نق می زنم و نه غر می زنم چکار کنم؟! 

خب پاسخ معلوم بود.

این خانم از انواع مدل های نق و غر که مرد ها آن ها را درک می کنند آگاه نبود. البته زن ها حواسشان نیست که خیلی از کارهایشان نق زدن و غر زدن است.

البته تو هم شاید ندانی که داری چه اشتباهاتی می کنی پس بهتر است که گام هایی برای بهینه شدن برداری.

البته شناختن نشانه های اتفاقاتی که رابطه ات را تهدید می کند، می تواند برایت از آب و غذا ضروری تر باشد. مقاله علائم هشدار دهنده در روابط گویای بخشی از این مطالب است.

برای دلتنگ کردن مرد بیشتر به خودت برس

به خود رسیدن مرد ها را شیدا و دیوانه می کند! البته منظورم از به خود رسیدن این نیست که هفت قلم آرایشت را به 14 قلم افزایش دهی.

به خود رسیدن یعنی، تو بتوانی با بهترین حالت ممکن:

  1. با زندگی ات دوست شوی
  2. تلاش کنی
  3. هدف داشته باشی
  4. مستقل باشی
  5. زندگی کنی
  6. طعم زندگی را بچشی
  7. مثبت باشی

وقتی که همه زندگی ات می شود یک مرد! آن جاست که، او برای یک لحظه دیدنت! خودش را نمی کشد! بلکه رهایت می کند. 

 

شات معروف از فیلم متری شیش و نیم

فعالیت های لذت بخش داشته باش تا ارزش پیدا کنی

فعالیت های لذت بخش نشان می دهد که تو برای روحیه خودت ارزش قائلی.

اگر گه گاهی این فعالیت های لذت بخش را واقعا تجربه کنی، و بعد شاتی از آن ها در شبکه های اجتماعی ات بگذاری، مطمئن باش اتفاقات خوبی برایت خواهد افتاد.

مثلا ناگهان نیمه شب پیام عشقت را می بینی که می خواهد با تو حرف بزند!

کدام عشقت؟

همان دیگر!!! همان که گفته بود.. خامووووووووووووووش رهایم کنید

شات معروف از سریال باغ مظفر و دیالوگ مهران مدیری ” خاموش! رهایم کنید ( tamasha.com )

قانون دیوانه کردن پسر ها برای ازدواج

خیلی از دختر ها فکر می کنند قانون دیوانه کردن پسر ها برای ازدواج یا دلتنگ کردن مرد رابطه جنسی است. البته که برای سال 98 به بعد قطعا این روش یک جوک بیشتر نیست! به هزاران دلیل که حوصله توضیج دادن شان را اینجا ندارم، رابط جنسی نمی تواند پسری را شوهر تو کند.

در عوض به جای این روش های ساده مآبانه، که بی ارزشت می کند کارهای زیر را انجام بده

  1. خودت را دوست بدار
  2. از قانون جذب هم استفاده کن
  3. برای خودت وقت بگذار
  4. در دسترس نباش
  5. زیاد دم پرش نباش
  6. زنگ و پیام هایت را حرام نکن! ( کنایه از این که زیاد زنگ و مسیج نزن )
  7. 24 ساعته روی شبکه های اجتماعی اش پلاس نباش
  8. یک کلام او را به همه زندگی خودت تبدیل نکن!

وقتی این گونه زندگی کنی، مرد هر لحظه برای داشتن تو تشنه تر می شود.

هشدار:‌محتوای این سایت همچنین این مطلب شامل پژوهش و ترجمه و گردآوری مطالب است و جنبه مشاوره ای ندارد. برای حل مشکلات رابطه و زناشویی لطفا به مشاور متخصص مراجعه کنید.

پاسخ به کامنت ها جهت احترام به کاربر عزیز است و جنبه مشاوره ای ندارد.

منبع کمک تحقیقی

شادزیستی

واقعا بسم الله الرحمن الرحیم با عشق ایاک نعبد و ایاک نستعین زهرا معبودی هستم! لایف کوچ یا همون مربی زندگی و توسعه فردی. اگر در زمینه رشد شخصی یافتن رسالت زندگی رسیدن به خواسته ها و اهداف و غیره نیاز به کمک دارید من می تونم بهتون کمک کنم. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

View Comments

  • سلام خداقوت اگه ابراز علاقه و دلتنگی بکنه اما بگه فعلا دور باشیم بهتره و اصلا رابطه ای حتی در حد يه پیامک هم نذاره چی؟
    اهل دختر بازی نیست اما احساس میکنم خیلی این حرفش ضد و نقیضه.
    درضمن روی کار پیدا کردنش خیلی حساسه دفعه آخر که دیدیم همو گفت به جای اینکه خوشحال باشی آیندمون درست میشه گیر دادی به این ملاقات های کوچیک و سریع؟

  • سلام من دانشجو هستم و با یه اقایی اشنا شدم که اوایل زیاد نمیشناختمش ولی باهم صحبت میکردیم و سلام علیک داشتیم بعد. از چن وقت این صحبت ها ادامه پیدا. کرد جوری که هم دیگرو خیلی بهتر شناختیم از علایق تا رفتار. و. اخلاق در. مورد زندگی شخی و. اینده باهم صحبت میکنیم من به این اقا علاقه مند شدم ولی نمیدونم اونم همین حسو به من داره یا نه من باید. چیکار کنم لطفا کمکم کنید??

  • سلام .من یه سوال داشتم.
    من بایکیه رل زدم بعد نمی تونه بیاد توی کوچمون تاببینمش.یه داداشم داره که خیلی رومخه.ولی خودش آرومه.یه چندبار سیگار کشیده ومشروب میخوره.(بهم قول داده بود دیگه نخوره ولی دوستم دیده بودش که داشت می خورد.من چکار کنم الان؟؟؟؟؟؟)همدیگه روخیلی دوست داریم واسم بچه هامونم انتخاب کردیم.یه سال ازم بزرگتره.

    • اسم برا بچه ها؟????
      وات د فاز
      چون اسم بچه هاتون انتخاب کردی تا ابد باهات میمونه؟
      جک سال بود ??

  • سلام.وقت بخیر..یه هفتس خیلی بی حوصله جوابمو میده مخصوصا دیشب ک بهش گفتم دلم تنگ شده و میخوام ببینمت..فقط گفت باشه..وقتی پرسیدم کی..گفت نمیدونم...اخیرا مشکلاتی ام براش بوجود اومده..پدرش مریضه ..خودش هم پزشک و بشدت درگیر بیمارستان و کروناست...اما من اذیت میشم اما من با بی حوصله جواب دادنش دارم اذیت میشم..میشه لطفا راهنماییم کنین..ممنون

    • سلام مریم عزیزم
      آقایون برعکس خانم ها وقتی مشکلی دارند، دوست دارند سر در گریبان خودشون ببرند. پس این که ما بخواهیم هم با خودخواهی نیازخواهی کنیم و هم اون ها رو ازطبعیت خودشون خارج کنیم موجب دردسر میشه
      توی این شرایط بهترین کار این هست که کمی فاصله بگیرید تا بتونن با شرایط جدید وفق بشن

  • سلام خسته نباشید من با دوست پسرم دوهفته پیش صحبت کردم باهام خوب بود ولی من غر زدم دلم تنگ شده هی خواست خوب کنه همه چیزو گفت خودم کلافم مشکلات کاری دارم که راست می‌گفت در جریانش بودم اعصابش بهم ریخت گفت آرومتر بشم زنگ میزنم نزد بعد خودم زدم جواب نداد چند روز زنگ زدم جواب نداد پیغام گذاشتم چرا جواب نمیدی اول گفتم دلم شور افتاده چی شدی بعد که جواب نداد گفتم اگه دیگه نمیخوای حرف بزنی خب بگو تو که اینجوری نبودی که اون اصلا از این حرفها خوشش نمیاد ولی من دست خودم نبود مسیج دادم گفتم همین‌ارو ولی مسیجامو اصلا نخوند .من جدا شدم یک دختر ۱۰ ساله دارم اونم جدا شده همیشه میگفت عین بچه خودمه دوسش دارم پشتشم رابطشم خوب بود دخترم ناراحت شد بعدا فهمیدم مسیج براش گذاشته چرا زنگ نمیزنی زنگ بزن الان ولی جوابی نداد منم هی مسیج گذاشتم زنگ بزن خوشحال میشیم ولی جواب نداد .ما همیشه باهم خوشحال بودیم و دعوا زیاد نمیکردیم و اروم بودیم پیش هم البته بگم اون آدم لجبازی اگه بگی کاریو بکن نمیکنه . الان چند روز نه پیغام دادم و نه زنگ ولی خبری ازش نیست میدونم خونس اون همش خونس جایی نمیره ولی جواب منو نمیده . آیا تقصیر خودمه اینجوری شد ؟ یا دلیل دیگه ای داره؟ همیشه به دخترم میگفت دوست ندارم هی بگی تورو خدا الان زنگ بزن هر کی میخواد باشه التماس کسیو نکن گریه نکن خودتو دست بالا بگیر.تو شویم چون اصلا همچین آدمی نبود روز صد بار زنگ میزد چند ساعت چند ساعت حرف میزد دیوونه شدم لطفا بگید چکار باید کنم برگرده؟البته مسیج دادم که اگه چیزی گفتم عذر خوای میکنم

  • باسلام من بایه پسری آشناشدم قبل عیدتقریباسه ماهی میشه مجازی آشناشدم خوب بودیم امایهو گفت توازت بدگفته یکی چت میکنی من میدونستم اینکارونکردم چراچت مثلادرحدخوش آمدگویی بوده جواب میدادم انکارنکردم امامیگفت تماس داری وفلان بهانه منم گفتم نه گفت توپرازدروغی وحاشاقراربودبیادازنزدیک شهرمون من ملاقات کنه امازدزیرهمچی هرچیم بهش توضیح دادم حرف خودشوزدحتی مجازی دیلیت زدم اماباورم نکرداومدم تلگرام بهش پیام دادم اماجواب اول سرددادبعدم جوابم ندادمنم چندتاپروفایل غمگین گذاشتم باامروزسه روزه لغوزدم نرفتم دیگه پیامم ندادم اصلاخواستم ببینم بنظرتون دلتنگم میشه من خیلی دوسش دارم میترسم یکیوپیداکنه بره طرف کس دیگه برگردمم که میترسم محلم نکنه چیکارکنم کمکم کنید.

  • من افسردگی گرفتم ازاول سال تحویل حالم بده من دوسش دارم بنظرتون برگردم تلگرام یانه اصلانرم پیامم ندم خودش پیام میده یاامیدی نیست آخه من فک نمیکنم کاربدی کرده باشم یواشکی دیدم رفته یجاکامنت به یه دختره داده آتیش گرفتم نگرانم من راهنمایی کنید ممنون.

Share
Published by
شادزیستی

Recent Posts

۴ مثال از لبخند زنان کاریزماتیک برای دلبری

لبخند زنان کاریزماتیک مثل بقیه ویژگی های روحی و رفتاری این دسته از زنان باهوش…

3 هفته ago

۵ نمونه قدرشناسی از مردان برای عاشق کردن مرد

قدرشناسی از مردان یک روش عالی برای عاشق کردن مردان است. در این آموزش پژوهشی…

3 هفته ago

۷ مثال برای بیان دوستت دارم به زبان مردان

در این مطلب لیستی از نمونه های دوستت دارم به زبان مردان را آورده ایم.…

3 هفته ago

چطور جلوی یک زندگی کسالت بار متاهلی را بگیریم (از سری ۸۹ تایی)

میخواهیم در مورد زندگی کسالت بار متاهلی صحبت کنیم. زندگی کسالت بار و کاملا روتین…

1 ماه ago

روش های ابراز علاقه مردانه برای دوام زندگی (از لیست ۸۹تایی)

ابراز علاقه مردانه با ابراز علاقه زنانه فرق دارد و به نظر می رسد این…

1 ماه ago

تکنیک هایی برای خوشحال کردن مرد در زندگی (از لیست ۸۹تایی)

همانطور که می دانید خوشحال کردن مرد در زندگی برای ثبات زندگی زناشویی بسیار اهمیت…

1 ماه ago