بسم الله الرحمن الرحیم
استفاده از محتوای شادزیستی، عضویت در بخش مطالب طلایی (VIP) و همچنین استفاده از فروشگاه به معنی پذیرش تمامی موارد زیر می باشد.
محتوای وب سایت شادزیستی، کاملا به صورت تولیدی، جدید و بر پایه ترجمه، بازنویسی، گردآوری و گاها تالیفی ( بر اساس آموزه ها و پژوهش های انجام گرفته ) ارایه می شود.
مقالات آموزشی و محصولات دانلودی و حتی محتوای بخش طلایی به عنوان یک ابزار یادگیری مطالعاتی برای کاربران به شمار می آید و هیچ گونه جنبه مشاوره ای ندارد.
دقت کنید که شادزیستی هیچ گونه خدمات مشاوره ای به صورت آنلاین و تلفنی و حضوری ندارد.
کاربران برای استفاده از خدمات شادزیستی می توانند از شرایط زیر بهره مند شوند:
شما برای خرید از فروشگاه شادزیستی به دو حالت می توانید اقدام بفرمایید
۱- پرداخت آنلاین و دانلود لحظه ای محصول خود ( شیوه پیشنهادی )
۲- پرداخت کارت به کارت » ارسال فیش به پیام رسان شادزیستی » دریافت محصول
دقت کنید که هنگام خرید محصولات اطلاعات شماره تماس یا ایمیل ضروری است. لطفا برای هماهنگی بیشتر با شما در صورت بروز مشکل در لینک دانلود یا پرداخت وجه یا غیره این دو گزینه را با دقت وارد کنید. ( سایر اطلاعات نظیر آدرس و کد پستی و غیره ضروری نمی باشد )
شما برای خرید از فروشگاه شادزیستی نیاز به این دارید که ضمن پذیرش شرایط یاد شده در بالا (و تاکید موکد بر این که نمی توانید از این وب سایت به عنوان مشاوره استفاده کنید ) می توانید محصولات دلخواه خود را به سبد خرید افزوده و پس از پرداخت محصول مورد نظر خود را همانجا دانلود کنید .
تبصره: درصورتی که لینک دانلود خراب باشد یا مشکلی در سرور بوجود آمده باشد شادزیستی موظف است تا در کمترین زمان ممکن محتوای شما را از طریق پیام رسان های تلگرام / واتس اپ / ایتا و روبیکا در اختیار شما قرار دهد. بنابراین برای ارسال درخواست خود می توانید
برای این منظور:
شادزیستی موظف است در کمتر از ۳ ساعت و به محض رویت فیش محتوا را در اختیار شما قرار دهد.
با توجه به این که محصولات شازدیستی دانلودی می باشند و فیزیکی نیستند هیچ گونه رویه ارسال کالا نداریم.
شما محصول خود را در لحظه از طریق سایت یا با پشتیبانی در پیام رسان ها دریافت خواهید کرد (به صورت دانلودی )
ما در تلاشیم که در اکثر اوقات روز و شب پاسخگوی شما باشیم
اما خود را موظف می کنیم که هر گاه سوالی بپرسید و ابهامی داشته باشید و یا درخواست دریافت محصول داشته باشید بین ساعت ۹ تا ۲۲ همان روز مشکل شما را حل کنیم و پاسخگوی شما باشیم.
تایم مرسوم پاسخگویی: ۹ الی۲۲
خدمات پس از فروش معمولا برای محصولات فیزیکی می باشد اما به پاس و احترام کاربران عزیز شادزیستی:
در صورتی که در مورد
و غیره تصمیم دارید با شادزیستی در ارتباط باشید لطفا از طریق زیر استفاده کنید
آدرس ایمیل:
shadzisti@gmail.com
buymarketing308@gmail.com
ارتباط با پیام رسان ها
پیام رسان تلگرام / واتس اپ : ۰۹۰۳۰۲۸۰۰۷۸
پیام رسان ایتا / سروش / روبیکا : ۰۹۳۳۳۶۶۳۵۶۰
به دلیل مشکل فیلترینگ و عدم همگام سازی به موقع در پیام رسان های داخلی توصیه ما استفاده از پیام رسان تلگرام است.
در صورتی که محصول مورد نظر را دانلود کرده اید و هیچ گونه استفاده ای از آن نکرده اید ( ظرف ۲۴ ساعت از دریافت و واریز هزینه ) شادزیستی موظف است که با دریافت فیش پرداختی شما +شماره کارت شما هزینه را به شما عودت دهد. ( این کار در کمتر از ۲۴ ساعت ان شالله انجام شود )
در مورد بخش vip طلایی، کاربر موظف است ماهانه هزینه ای برای این اشتراک پرداخت کند. این مبلغ عودت داده نمی شود.
مجله شازدیستی حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ میدارد. خریدار میبایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.