11 علت سرد شدن رابطه و بی توجهی مرد به زن

چرا مردان در رابطه ناگهان سرد می شوند و عشقشان را ترک می کنند؟

8 24,534

در این مطلب به موضوع علت سرد شدن رابطه، یا علت سرد شدن مرد در رابطه با زن خواهیم پرداخت و به شما می گوییم که اصلا این موضوع چقدر طبیعی است.

شاید دیالوگ ذهن تو این روزها این باشد که

  1. چرا عشقم یهویی سرد شد؟

  2. چرا عشقم ابتدای رابطه گرم بود اما مدتی هست سرد شده؟

  3. علت سرد شدن مردان در رابطه چیست؟

  4. سرد شدن یهویی عشق چرا آخه!؟

  5. چرا عشقم به من بی توجهی می کند؟

  6. چرا باید انقدر خودم رو کوچیک کنم تا بهم توجه کنه؟

  7. چرا عشقم خواستگاری رو می پیچونه!؟

 

همه این موارد، و سوالات مشابه می تواند علتی قوی برای این باشد که

تو دچار رابطه با مردی شده ای که دیر یا زود تو را رها می کند مگر این که، بتوانی شرایط و موقعیت خودت و آقا و عشقت را تشخیص دهی و اقداماتی داشته باشی.

سرد شدن مرد از زن
منبع عکس: education.lovefraud.com

علت سرد شدن رابطه چیست؟

وقتی که یک رابطه سرد می شود، سوای این که روزهایی در حال صحبت های گل و بلبل گفتن بوده اید، چیزهایی رخ داده است.

  1. یا تو جایی اشتباه کرده ای
  2. یا او چیزهایی را پنهان کرده است

این که مردی که وارد رابطه ای شده، دلیل 100 درصدی برای این نیست که او همسر شماست و زن بازی ها و شوهربازی های تان شروع شود! ( منظورم رابطه ج## ن## سی به تنهایی نیست! )

علت سرد شدن رابطه بیشتر اوقات به نیت اولیه ای بر می گردد که یک مرد با آن شروع می کند.

در این فایل آموزشی که تو می توانی هم اکنون آن را از شادزیستی تهیه کنی که در آن به 11 علت سرد شدن رابطه و بی توجهی های مرد پرداخته ام، به انواع دلایل در این باره پرداخته ام که حقیقتا برخی حق با مرد است و برخی حق بازن!

مهم این است که تو در این مرحله، این 11 علت را بشناسی، و بدانی که عشق تو در کدام زمره می گنجد و روش های مقابله را یاد بگیری.

 

بی توجهی مرد به زن چه علتی دارد؟

بی توجهی مرد به زن همیشه نشانه ای از بد ذات بودن، بی عقل بودن، نا فهم بودن، و خیانت کار بودن مرد نیست. من در قسمت 5 ام از 11 علت سرد شدن رابطه و بی توجهی های مرد به موضوعی پرداخته ام که غالب دختران سرزمین ام از آن بی خبرند و از آن می نالند!

تو می توانی این بخش را به رایگان دانلود کنی.

سرد شدن مرد نسبت به زن چقدر طبیعی است؟

حقیقتا مرد ها می توانند به دلایل مختلف نسبت به زن ها سرد شوند

گاهی سر و کله عشق اول از راه می رسد. مثلا مردانی که به خاطر فراموش کردن عشق قدیمی وارد رابطه می شوند، با برگشتن معشوق، از رابطه جدید دلسرد می شوند.  برخی مشکلات روحی و فیزیولوژی دارند! اتوماتیک سریع عاشق و سریع فارغ می شوند

برخی از اوقات هم این زن است که موجب سرد شدن مرد می شود و با رفتارهایش او را از تلاش برای رابطه باز می دارد.

همه این ها می توانند دلیل های خاص برای جلوگیری از ادامه رابطه توسط مرد باشد.

اگر پسری تو را نخواهد این نشانه ها را از خود بروز خواهد داد.

 

سرد شدن یهویی رابطه واقعا امکان پذیر است؟

راستش نمی توان چندان نسخه تجویز کرد که ایا 100 سرد شدن یهویی رابطه، در عمل دیده می شود یا نه! در حقیقت این به افراد ارتباط دارد که چطور رابطه را مدیریت کرده اند و چرا سرد شده اند!

گاهی میزان فشارهای وارد بر یکی از طرفین انقدر زیاد است که آخرین فشار به حکم صدمین ضربه بر میخ روی سنگ می ماند. هر چند تا ضربه 99 ام، سنگ متلاشی نمی شود اما ضربه 100 ام آن را پودر می کند.

دل برخی از افراد صبور و مهربان هم دقیقا همین مدل است.

انقدر صبووری می کند که یک جایی با ضربه آخر از پا در می آید و سرد می شود.

 

وقتی رابطه سرد می شود باید چکار کرد؟

بهترین کاری که می توان موفع سرد شدن رابطه کرد، این است که آرام باشید و در پی حل مشکل باشید.

مشاجره نمی تواند مشکلی را حل کند بلکه باید علت این امر پیدا شود و در صدد حل سو تفاهم ها بر آمد.

  • صحبت کردن با یک مشاور
  • صحبت کردن با خود فرد و معشوق
  • دوری از تنش بیشتر در رابطه
  • فضا سازی برای تجدید انرژی ها

همه و همه کمک می کند که بتوانید رابطه سرد را درمان کنید.

البته تنها و تنها اگر هر دو بخواهند و برای هم ارزش قائل باشند.

علت سرد شدن رابطه گاهی ساده تر از چیزی است که حتی تو آن را باور کنی اما به دلیل همین سهل انگاری ناگهان عشقت را از دست می دهی و می شود آن چه نباید بشود.

جلوگیری از سرد شدن رابطه چطور امکان پذیر است؟

برای جلوگیری از سرد شدن رابطه،  باید داستان نوش دارو بعد از مرگ سهراب را همیشه در ذهن داشت.

بسیاری از علت های سرد شدن مرد از زن، بخاطر این صورت می گیرد، که زن مهارت های ارتباطی را به خوبی نمی داند و به خیال این که دارد محبت می کند، و عشقش را نگه می دارد، کاری می کند که ذات مرد از آن احساس انزجار دارد و از زن سرد می شود.

گاهی دانستن علت سرد شدن مردان، می تواند به تو کمک کند که در این شرایط قرار نگیری و زندگی بهتری بسازی و با کابوس رها شدن روبرو نشوی. در آموزش 11 علت سرد شدن مردان در رابطه من دقیقا به این موضوع پرداخته ام که قسمت 5 ام آن را می توانی از طریق فرم بالا دریافت کنی.

منبع کمکی

هشدار: مطلب پیش روی شما صرفا ترجمه و تحقیق و حاصل گردآوری هاست! فلذا نمی توان از آن به عنوان راهکار مشاوره ای استفاده کرد. بنابراین برای حل مشکلات خود می توانید به مشاور مجرب مراجعه کنید تا با بررسی مسایل شما و احیانا همسر شما بهترین راهکار برای شما ارایه گردد.
ممکن است به این مطالب علاقه داشته باشید
8 نظر
  1. مرمر says

    سلام
    من دخترم و 20سالمه و مدتیه که با پسری هستم که 26سالشه،ما همکار بودیم و توی کارخونه ای که کار میکردیم باهم اشنا شدیم.بین ما همه چیز کاملا اوکی بود،سه دفعه دعوای شدید کردیم و تا مرز کات کردن رفتیم و بعد نشستیم مثل ادم های بالغ حرف زدیم و مشکلات و اختلافامون رو حل کردیم و یه جورایی شدیم جنگ اول به از صلح اخر.همه چیز مرتب بود همو دوست داشتیم(دارم) تا چند روز پیش که برای من خواستگار اومد و من نتونستم جلوی دهنمو بگیرم و وقتی پیشش بودم زدم زیر گریه و بهش گفتم این جریان رو و اون هم گفت بزار بیاد ببینش اگه خوشت اومد قبول کن و از این حرفا و منم بهش گفتم من از همین الان ردش کردم، گذشت و خواستگاری رو بهم زدم و اجازه ندادم بیان و بهش هم خبر دادم که این کار رو کردم شبش برام توی واتس اپ نوشت که امشب گذشت ولی عزیزم به این فکر کن اگه قبول میکردی من چقدر له میشدم یا داغون میشدم و بیا از این به بعد دوست داشتنمون رو حد نگه داریم و در حد دوست صمیمی باشیم -_- لازمه بگم این آقا قبل از من روابط زیادی داشته که خیلی ازشون حرف نمیزنه،من دوسش دارم و نمیخوام در حد دوست صمیمیش باشم میخوام اون چیزی باشم که قبل از جریان خواستگار باهم بودیم و الان نمیدونم چیکار کنم دارم دیوونه میشم

  2. Sonia says

    سلام من ۴ ماهه که ازدواج کردم از دو هفته بعد از ازدواجم مدام با همسرم دعوا داشتیم اما چند وقتیه که احساس میکنم نسبت بهش سرد شدم تو یه خونه هستیم اما هر کدوم واسه خودمون زندگی میکنیم حتی با هم حرفم نمیزنیم چاره چیه ؟

    1. شادزیستی says

      سلام علت دعواها رو مشخص کنید، علت سرد شدن رو مشخص کنید، مهارت ببینید کتاب بخونین و احیانا اگر با مرد دیگری در تماس هستی این تماس رو قطع کن.
      برای حل مشکلات و مسایل تون حتما به مشاور مجرب و با اعتبار مراجعه بفرمایید

  3. Noyan says

    سلام من و همسرم حدود ۴ سال است ازدواج کردیم
    اما یک ماهی میشه که احساس میکنم با من سرد شده و بد اخلاقی های زیادی میکنه
    و میگه دوس داره تنها باشه
    لطفا راهنمایی کنید ؟

    1. شادزیستی says

      سلام اگر طی یک ماه اخیر اهل نق و غر و وابستگی به ایشون بودید ( وابستگی درد سر ساز این که خواستن تنها باشن طبیعی هست) ضمن این که، مرد ها هم هر چند مذت نیاز به تنهایی دارند و شاید مشکل خاصی داشتهباشند.

  4. Elnaz77 says

    سلام روزتون بخیر
    من بااقایی2سال درارتباط بودم بینهایت عالی بود.همه کاربرام میکرد.همیشم خودش ازاینده میگفت.منتظر بردیم رسمی بشه اخه کارمنده روز تولدم برام حلقه خریددراین حد منو میخواست.یدفه بعدازچندروز گفت نپرس چی شده.خدافظ.من خیلی اصرارکردم چون توشوک بودم تاحالا دعوا نداشتیم کلااا.گفت خانوادم مهالفن.ب همبن راحتی?عشق2سالشو کنار گذاشت.باورم نمیشه هنوز.انقدر سردرفتار میکنه انگار ن انگار2سال بهترین روزارو باهم داشتیم.هیچی یادش نیست.بنظر شما ما میتونیم برگردیم به رابطه?

    1. شادزیستی says

      سلام دوست خوبم
      این که بهانه خانواده شون رو اودن می تونه هم درست باشه هم نه!
      به هر حال شما باید به ایشون القا کنید که او انتخاب گر رابطه است و این رو هم بدونین که اگر پسری واقعا مستقل باشه، و از قدرت تصمیم گیری و مدیریتی خوبی برخوردار باشه بخاطر خانواده عشقش رو رها نمی کنه بلکه سعی می کنه با ایجاد همفکری، تعادل و رعایت دو جانبه ازدواج رو صورت بده. پس بیشتر موندن در این رابطه به صلاح شما نیست عزیزم.

  5. یاسین says

    سلام من پسرم 28 سالمه که با یکی از دخترمحلمان عاشق و معشوق بودم که قصد برای ازدواج بود که مادرم رفت برای صحبت کردن که یکی از قوم و خویش آنها فوت کردگفتیم بزارش برای بعداً که می خواستم بریم برای خواستگاری که دیدم پشت سر هم میگند پسر عمه این میخواهد ولی کل فامیلها از من راضی بودن حتی دختر هم من دوست داشت وهم من او دوست داشتم دختر با اصرار پدرش و مادرش رفت آزمایش که گروه خونی آنها بهم نخورد ولی ژنتیک هم خورد ولی دختر دلش پیش چون میگه من تودوست دارم چون او دوست داره بگرده ولی نمیدانه چه جوری بریزش بهم که از پسر عمه اش راهتش هنوز بهم پیام میده او میگه خدایا من از دست این پسر عمه راهت کن راهنمای کن تا بهش بگم ممنون

پاسخ دهید

Your email address will not be published.